بررسی مشکلات مسکن مهر بینالود

نشستی به منظور بررسی موانع و مشکلات موجود درپروژه های مسکن مهر با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود و مسوولان مدیریت برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست حسن خطیب زاده مدیر شعب استان خراسان رضوی اولویت اصلی بانک را فروش اقساطی و واگذاری واحدهای مسکن مهر عنوان و اظهار داشت : به منظور تسریع در حل مشکلات مسکن مهر ، پرونده ها به صورت موردی در جلسات هفتگی با حضور نهادهای معرفی کننده مسکن مهر مورد بررسی قرار گیرد و در صورت وجود مشکلات لاینحل در استان موارد به مرکز منعکس تا راهکار حل مشکل ارائه شود.

یزدانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت : ارزیابی عملکرد شرکت بر اساس تعداد واحدهای فروش اقساطی شده و تحویل واحدها به متقاضیان انجام می پذیرد.

وی افزود : با توجه به افزایش قیمت مسکن با استقبال مراجعه کنندگان جهت خرید واحدها مواجه هستیم و پیش بینی می کنیم واحدهای تکمیل شده تا پایان سال جاری فروش اقساطی و تحویل گردد.

در ادامه این نشست زهره کدخدامزرجی رییس اعتبارات اظهار کرد : یکی از مهمترین مشکلات و عدم استقبال جهت فروش اقساطی طبق اعلام انبوه سازان در شهر جدید بینالود ، الزام خرید عرصه می باشد که پیشنهاد می گردد در جلسه ای با حضور انبوه سازان و مسئولان شرکت عمران شهر جدید بینالود موضوع مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گیرد.

وی افزود : یکی دیگر از مشکلات پیش رو در این خصوص، اخذ استعلام نظام وظیفه می باشد که لازم است مراتب به ادارات مرکزی تهران منعکس و جهت رفع مشکل کسب تکلیف گردد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000