معاون وزیر راه و شهرسازی:

"اندیشه" از شهرهای جدید پیشرو در کشور است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
حبیب‌اله طاهرخانی در جریان بازدید از شهر جدید اندیشه، این شهر را از جمله شهرهای جدید پیشرو در کشور برشمرد و بر اجرای پروژه‌های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن "اندیشه" مطابق برنامه زمان‌بندی تأکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه تعدادی از اعضای هیأت مدیره این شرکت روز یکشنبه سیزدهم مردادماه با حضور در شهر جدید اندیشه، از پروژه­‌های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن این شهر جدید بازدید کرد.

مهدی مسلم‌خانی، سرپرست و رییس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید اندیشه در جریان این بازدید به ارایه گزارشی از روند پیشرفت و اجرای این پروژه­‌ها پرداخت و سهم این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید را ۲ هزار و ۵۰۰ واحد اعلام و بر تلاش این شرکت برای اتمام این پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی تأکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در بخشی از این بازدید ضمن بررسی وضعیت پروژه‌ها و صدور دستورات لازم بر انجام پروژه­‌ها براساس برنامه زمان‌بندی و تسریع در امور جاری تأکید کرد.

طاهرخانی در ادامه "اندیشه" را از شهرهای پیشرو در میان سایر شهرهای جدید برشمرد و افزود: شرکت عمران شهر جدید اندیشه، ظرفیت بسیار بالایی در نیروی انسانی و عملکردی دارد و ضروری است این توانمندی­‌ها به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با ظرفیت بالایی که در این شرکت وجود دارد می­‌بایست پروژه­‌های جدید و شاخصی در اندیشه تعریف و عملیات اجرایی آن‌ها در اسرع وقت آغاز شود.

6008008/5/2019 9:26:39 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/08/201908100060350938_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000