رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن تاکید کرد

هدف گذاری برای افزایش بهره وری

رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن تاکید کرد که این بانک با هدف گذاری ادغام شعب غیرضروری، به دنبال افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، یکی از سیاست های بانک مسکن در سال های اخیر، کاهش تعداد شعب در جهت افزایش کارایی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان توسط ابزار جدید بوده است.

رضا صادقی اقدم، رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن در گفت و گو با هیبنا، با تاکید بر این موضوع در دنیای امروز، نوع خدمات متناسب با تقاضای مشتری تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر بسیاری مشتریان تمایل دارند که خدمات بدون حضور فیزیکی و از راه دور صورت گیرد، که این موضوع موجب صرفه جویی در وقت مشتریان می شود. بنابراین بانک مسکن نیز متناسب با این رویکرد به دنبال این است که حضور فیزیکی مشتریان به حداقل برسد.
وی با بیان این که بانک مسکن این استراتژی را در دستور کار قرار داده و به دنبال کاهش تعداد شعب متناسب با نیاز مشتریان است، گفت: طی دو دهه گذشته به دلیل شرایط حاکم بر فضای کشور شاهد گسترش شعب بانک ها بودیم و بانک مسکن نیز از این موضوع مستثنی نبوده است. اما در حال حاضر نیاز است که با یک مطالعه جامع در شهرهایی که تعداد شعب زیادتر از حد نیاز است، اصلاحات لازم برای حصول تعداد بهینه شعب انجام شود.
صادقی اقدم با بیان این که بانک مسکن به دنبال افزایش بهره وری و بهبود کیفیت خدمات است، گفت: بهینه کردن تعداد شعب، باعث می شود که بخشی از هزینه های غیرضروری کاهش یابد و در نتیجه این موضوع باعث افزایش بهره وری خواهد شد.
وی با بیان این که هدفگذاری صورت گرفته در سال جاری این است که تعداد 50 شعبه، تعیین تکلیف شود، گفت: تاکنون از این تعداد تقریبا حدود 20 شعبه در سایر شعب ادغام شده و برای ماه های پایانی سال نیز متناسب با هدفگذاری صورت گرفته حرکت خواهیم کرد.
رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن در پایان صحبت های خود ابراز امیدواری کرد، که این رویکرد بانک مسکن، از یک سو باعث بهبود کیفیت خدمات و از سوی دیگر باعث افزایش بهره وری شود. همچنین زمینه برای ارایه خدمات غیرحضوری برای مشتریان بانک مسکن بیش از گذشته فرآهم شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000