استاندارقم:

هشت پروژه بازآفرینی در اطراف حرم حضرت معصومه(س) در دست انجام است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
بهرام سرمست، خواستار تخصیص اراضی ملی ۳۲ هکتاری برای بازآفرینی بافت فرسوده شهر قم شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهرام سرمست، استاندار قم در دیدار با سیدمحمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، با اشاره به حجم بالای بافت فرسوده در این استان گفت: تمام اهتمام مجموعه مدیریت استان در مسیر نوسازی و بهسازی این بافت‌های ناکارآمد معطوف است.

وی با اشاره به تخصیص اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان به اجرای هشت پروژه مرتبط با موضوع بازآفرینی شهری در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در حال انجام است.

استاندار قم در ادامه این دیدار، طرح‌ها و برنامه‌های استان در موضوع نوسازی بافت فرسوده در استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای گام به گام این طرح‌ها در دستور کار است و انتقال سکونت گاه‌های اطراف دکل‌های فشار قوی در اولویت این برنامه‌ها است.

وی همچنین با تاکید بر دغدغه ریاست‌جمهوری در موضوع مسکن و توجه ویژه به نوسازی و بازآفرینی شهری در سیاست‌های دولت تدبیر و امید ادامه داد: مدیریت استان در کنار مدیریت شهری و با حضور بخش‌ خصوصی در اجرای این سیاست‌ها اهتمام دارد و ارتقاء وضعیت معیشت و بهسازی محل سکونت مردم قم از طرح‌های مهم اولویت‌دار در استان است.

سرمست همچنین خواستار تخصیص اراضی ملی ۳۲ هکتاری در استان جهت تکمیل برنامه نوسازی بافت فرسوده قم و بازآفرینی سکونت گاه‌های ناکارآمد در قم شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000