مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

واحدهای مسکن مهر فاقد مشکل حقوقی در ایستگاه آخر

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۵/۲۳
در تلاش هستیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در دولت تا پایان سال ۹۸ تمامی پروژه‌های مسکن مهر کشور به‌ جز پروژه‌های دارای مشکلات حقوقی، پروژه‌های فاقد متقاضی و پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد را به اتمام برسانیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان، ‌ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، در نشست پیگیری ویژه اتمام پروژه‌های مسکن مهر که با حضور احمد مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر برگزار شد، افزود: برای پیگیری و رفع مشکلات ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها از ۸ استان کرمان، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، گیلان، خراسان رضوی و لرستان دعوت کردیم تا با حضور در سازمان ملی زمین و مسکن مسائل و مشکلات خود در پروسه اجرای طرح مسکن مهر را تشریح کنند تا بتوانیم برای رفع این مشکلات اقدام کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال دغدغه رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی است اظهار کرد: البته طی توافقاتی مقرر شده بخشی از واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر به نهادهایی از جمله کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، وزارت دفاع و وزارت ارتباطات واگذار شود.

نبیان در خصوص پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد هم گفت: این پروژه‌ها عموما پروژه‌های دارای مشکل حقوقی هستند که مشکلات آن‌ها به تازگی برطرف شده است و در تکالیف دولت تا پایان سال قرار نمی‌گیرند، هر چند درصددیم آن‌ها را هم با نهایت سرعت پیش بریم.

وی افزود: بخش دیگری از واحدهای باقیمانده مسکن مهر که امکان و استعداد تبدیل به پروژه‌های مشارکتی را داشته باشند نیز در قالب طرح اقدام ملی به متقاضیان واگذار خواهند شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن استفاده از ظرفیت اعتبارات استانی و همت تمام دستگاه‌های امور زیربنایی را خواستار شد و ادامه داد: لازمه اتمام پروژه‌های مسکن مهر فاقد مشکلات حقوقی، ایجاد ساز و کار مناسب و استفاده از ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر است و استانداران بایستی اعتبارات لازم را به این پروژه‌ها اختصاص دهند تا بتوانیم تا پایان سال ۹۸ جشن اتمام مسکن مهر را در سراسر کشور برگزار کنیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000