مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند:

ساخت ۴۴۵۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
محسن وطن‌خواهی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت چهار هزار و ۴۴۸ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند از پنجم شهریورماه، ساخت همزمان سرانه‌های خدماتی و واحدهای مسکونی را از ویژگی‌های این طرح برشمرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن وطن‌خواهی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: بخشی از تعهدات شهر جدید پرند در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن روز سه‌شنبه در راستای تفاهم نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح اجرا می‌شود.

وی، ساخت سرانه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، درمانی و خدماتی به موازات ساخت واحدهای مسکونی را از جمله ویژگی‌های این پروژه برشمرد و گفت: عملیات اجرایی ساخت این واحدها روز سه‌شنبه در زمینی به مساحت ۱۳۰ هکتار آغاز می‌شود و اکنون پروژه در مرحله تجهیز کارگاه است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، مدت‌ زمان ساخت این پروژه چهار هزار و ۴۴۸ واحدی را دو ساله خواند و گفت: ساخت این تعداد از واحدهای مسکونی بخشی از سهم ۲۶ هزار واحدی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید پرند است و برنامه‌ریزی ساخت سایر واحدهای این طرح مطابق زمانبندی جلو خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در فازهای سه، چهار و شش پرند ساخته می‌شود، خاطر نشان کرد: بخش عمده ۲۶ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی و عرضه مسکن شهر جدید پرند در فاز شش این شهر جدید ساخته می‌شود زیرا تنها زمین‌های باقی‌مانده این شهر جدید در این فاز قرار دارد.

وطن‌خواهی سیاست شرکت عمران شهر جدید پرند را واگذاری همزمان عرصه و اعیان به خریداران عنوان و تصریح کرد: هدف از این اقدام توسعه شهر جدید پرند و تحقق اهداف دولت در بحث تولید مسکن و نیز تامین هزینه‌های سایر پروژه‌ها است تا تعادلی در بازار مسکن ایجاد شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000