نایب رییس هیأت مدیره شرکت عمران هشتگرد خبر داد؛

ساخت مترو هشتگرد تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۶/۰۳
حاجی‌زاده با اشاره به این‌که مترو هشتگرد بالای ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از اتمام ساخت این مترو تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده که ۸۰ درصد آن‌ را شرکت عمران هشتگرد تامین کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی حاجی‌زاده، نایب رییس هیأت مدیره شرکت عمران هشتگرد، با اشاره به این‌که مترو هشتگرد بالای ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هم‌اکنون بخش سیویل و اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و ساخت ایستگاه ماموت تا ۱۰ شهریور امسال نیز تمام خواهد شد.

حاجی‌زاده با بیان این‌که منابع مالی خرید تجهیزات مترو پرداخت شده و منتظر ورود این تجهیزات هستیم، افزود: بخشی از تجهیزات مورد نیاز مترو باید از طریق واردات تامین شود که در سطوح بالا در حال رایزنی برای این کار هستیم.

وی با یادآوری این‌که تامین بخش‌هایی از تجهیزات مترو هشتگرد از جمله پله برقی، آسانسور و... توسط شرکت عمران در حال انجام است، ادامه داد: مشکلی برای این پروژه بزرگ وجود ندارد و با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران نقدینگی پروژه‌ به‌ صورت هفتگی تامین می‌شود.

نایب رییس هیأت مدیره شرکت عمران هشتگرد با اعلام این‌که مترو هشتگرد تا پایان شهریور تحویل بهره‌بردار می‌شود، گفت:‌ شرکت مترو تهران بهره‌بردار این پروژه است که پس از تحویل آن باید یک‌سری تست‌ها را انجام دهد تا برای استفاده شهروندان به مدار نهایی بهره‌برداری برسد.

حاجی‌زاده افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مترو هشتگرد خردادماه امسال به اتمام می‌رسید، اما به‌دلیل اضافه شدن ساخت سکوی ماموت در سال جاری، کار ۴ ماه عقب افتاد و به ما اعلام شد که این ایستگاه باید به خط مترو هشتگرد اضافه شود.

وی گفت: طرح مطالعاتی مترو هشتگرد سال ۸۷ تهیه و عملیات اجرایی سال ۹۰ آغاز شد. تاکنون حدود ۷۰۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده که ۸۰ درصد آن‌را شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تامین کرده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000