پاسخ به سوالات مخاطبان درباره وصول مطالبات

رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن امروز با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call Center) به سوالات مخاطبان بانک مسکن در این حوزه پاسخ داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

مالک آزادیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، با اشاره به حضور خود در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن همزمان با ایام هفته دولت برای پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به مشکلات و نیز استماع پیشنهادهای مشتریان در حوزه فعالیت خود و با بیان اینکه عمده سوالات مطرح شده با این مرکز درباره مسائل اعتباری بوده است، گفت: به عنوان مثال، بخشی از سوالات درباره تسهیلات مشارکت مدنی و زمان پرداخت این تسهیلات به پروژه‌های در حال ساخت بوده است. همچنین سوالاتی درباره فک رهن املاک خریداری شده با تسهیلات بانک مسکن مطرح شد و گروه زیادی از تسهیلات‌گیرندگان بانکی به دنبال اطلاع از چگونگی فک رهن از طریق سپرده‌گذاری نزد بانک و میزان این سپرده‌گذاری بودند.
آزادیان با اشاره به آغاز طرح موسوم به «میثاق» در شعب بانک مسکن که طی آن جرایم متعلقه بابت دیرکرد پرداخت اقساط تسهیلات تحت شرایطی بخشیده می‌شود، اظهار کرد: این طرح که به مراتب مترقی‌تر از طرح چاووش است، امسال کلید خورده و در نتیجه بخش زیادی از پرسش‌ها در تماس‌های تلفنی با مرکز ارتباط با مشتریان نیز به کم و کیف اجرای این طرح اختصاص داشته است.
به گفته وی، گروهی از مشتریان نیز از اینکه برخی از شعب بانک مسکن از پذیرفتن بخشودگی جرایم در ازای پرداخت بخشی از بدهی معوق خودداری کرده‌اند، انتقاد کردند که مشخصات شعب دریافت شده و حتما به این موضوع رسیدگی خواهد شد؛ چراکه بر اساس طرح میثاق باید نسبت به پذیرش هر میزان از بدهی معوق از سوی شعب در ازای پرداخت بخشی از جرایم طبق فرمول مشخص، اقدام شود.
رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن با بیان اینکه راهنمایی مشتریان بانک مسکن توسط مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان می‌تواند بسیار راهگشا باشد و نیاز آنها به مراجعه به شعب برای طرح پرسش با پرسنل شعب بانک را برطرف می‌کند، افزود: در این میان ارتباط بی واسطه مدیران بانک مسکن با مخاطبان این مرکز نیز به شکل دوره‌ای لازم است و می‌تواند به شناسایی نقاط قوت و ضعف بسته‌های اطلاعاتی در اختیار مشاوران در نسبت به سوالات مخاطبان بانک منجر شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000