سلیمی مدیر کردستان تاکید کرد:

استفاده مستمر از توان فکری و تجربیات کارکنان باتشکیل اتاق فکر

نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب مدیریت استان کردستان در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان با اشاره به نتایج جلسات هم اندیشی مدیران ارشد بانک و تاکید مدیر عامل محترم بانک در استفاده از تجربیات و توان فکری کارکنان در ارتقای شرایط کنونی وافزایش بهره وری گفت: مدیر عامل محترم بانک توجه ویژه ای به استفاده از پیشنهادات و نظرات کاربردی و عملی کارکنان در تدوین استراتژی و برنامه های آتی بانک دارند. لذا می باید از تمام توان فکری و تجربیات کارکنان استان برای ارایه پیشنهادات سازنده و کاربردی به مرکز استفاده شود.

سلیمی استفاده از طرحهای خلاقانه و نوآورانه کارکنان در توسعه محصول و ارائه خدمات بانکی را مسیر قطعی و اصلی دستیابی به اهداف بانک دانست و اظهار داشت: برای دستیابی به اهداف و بر طرف کردن مشکلات موجود می باید با تمام تلاش و توان در رفع این کمبودها بکوشیم و در این راستا لازم است به صورت مستمر از تجربیات و توان فکری همکاران به صورت مستمر استفاده شود که تشکیل اتاق فکر در مدیریت می تواند ایده خوبی برای استمرار و پالایش و استفاده از نقطه نظرات کارکنان در توسعه و تعالی بانک باشد.

به گفته سلیمی حوزه های فناوری اطلاعات، تدوین محصولات جدید، تنوع در تسهیلات پرداختی خصوصا از محل اوراق ، تغییر در قوانین و شرایط خدمات و تسهیلات و منابع انسانی بانک ، موضوعاتی هستند که بیشترین حجم نقطه نظرات و پیشنهادات ارائه شده توسط کارکنان را به خوداختصاص داده است.

در ادامه این همایش سعد اله عزیز معاون مالی و فناوری مدیریت و یونس احمدی معاون مالی و فناوری مدیریت ، پیشنهادات کارکنان در حوزه های تجهیز منابع، وصول مطالبات ، تسهیلات پرداختی و بانکداری الکترونیک را ارائه نمودند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000