بازدید از شرکت پارس شعاع توس

در راستای تقدیر از مشتریان خاص، معاون مالی و فناوری اطلاعات خراسان رضوی از شرکت پارس شعاع توس بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات این استان به همراه علیرضا شریعتی رییس شعبه سعدآباد و هادی عبدی از کارکنان دایره ارتباطات و بازاریابی با اهدا هدایایی از تعامل شرکت پارس شعاع توس با این بانک تقدیر و تشکر کردند.

همت آبادی ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیران این شرکت به بانک مسکن بیان کرد: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی رسالت تامین مسکن اقشار مختلف جامعه را بر عهده دارد و مشتریان این بانک علاوه بر دریافت سود و مزایای دنیوی از اجر معنوی این امر نیز بهره مند می شوند.

در ادامه این دیدار محمد سمیعی مدیرعامل شرکت پارس شعاع توس بانک مسکن را بانکی توانمند و مؤثر در تامین مسکن اقشار آسیب پذیر جامعه دانست و گفت : یکی از اولویت های اصلی ما در انتخاب بانک عامل، حسن شهرت و اجرای موازین و مقررات می باشد که بانک مسکن به عنوان یک بانک خوشنام دولتی، اولین انتخاب ماست. وی همچنین از پاسخگویی مناسب و مشتری مداری رییس و کارکنان شعبه سعدآباد مشهد تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است شرکت پارس شعاع توس، یک شرکت تولیدی صنایع روشنایی با بیش از 600 نفر کارمند می باشد که طی بازاریابی های انجام شده از سال گذشته منابع قابل توجهی را در شعبه سعدآباد مشهد متمرکز کرده است.

در ادامه مقرر شد به منظور معرفی خدمات بانک مسکن و ارایه مشاوره به کارکنان این شرکت، همایشی در محل شرکت برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000