مدیریت شعب زنجان، بانک تخصصی برتر در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی

در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی، مدیریت شعب زنجان در بین بانک های تخصصی استان به عنوان بانک برتر معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیریت شعب استان زنجان به عنوان بانک برتر بین بانک های عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر مقامات کشوری و استانی قرار گرفت.

شایان ذکر است این انتخاب بین بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و بر اساس ارزیابی که در قالب طرح ارایه شده و شاخص های اعلامی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و چارچوب ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه بانکی توسط کارشناسان اداره کل مذکور انجام پذیرفت، بانک مسکن در بین بانک های تخصصی به عنوان بانک برتر معرفی شد.

گفتنی است که این جشنوره با حضور استاندار و کلیه دستگاه های اجرایی استان برگزار شد و توسط وزیر کشور با اهدای لوح تقدیر و تندیس در غیاب مدیر شعب استان، به معاون مدیر اعطاء و تجلیل به عمل آورده شد.

سلمان داشاد مدیر شعب استان زنجان ضمن تقدیر و تمجید از تمامی کارکنان استان خاطرنشان کرد : این انتخاب شایسته تلاش جمعی و فعالیت تک تک کارکنان ساعی و وظیفه شناس صف و ستاد می باشد.

وی این موضوع را به فال نیک گرفته و از تمامی کارکنان استان، ادامه این روند را با شدت و قوت بیشتری برای دوره های آتی خواستار شد.

وی ضمن تاکید بر توجه ویژه به نیروی انسانی و استفاده بهینه از کارکنان با توجه به استعداد و توانایی آنان افزود : انتظار مسوولین و مقامات استانی و همچنین مدیران عالی مقام بانک بر این است که تمامی کارکنان ساعی و معزز با مطالعه بخشنامه ها و دستورالعمل ها، دانش بانکی خود را بروزرسانی کرده و آماده پاسخگویی در تمامی موقعیت های سازمانی به مشتریان و ارباب رجوع باشند و خوشبختانه این امر در مدیریت شعب استان زنجان به طور یقین عملاً اجرا می شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000