رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در استان گلستان اظهار کرد :

خدمات رسانی بانک مسکن به سیل زدگان ارزشمند و قابل تقدیر است

دکترعلی آقا محمدی، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: خدمات رسانی بانک مسکن به سیل زدگان ارزشمند و قابل تقدیر است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکترعلی آقا محمدی، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری گلستان که با حضور محمد غفوریان مدیر شعب بانک مسکن استان و سایر مدیران و مسوولان استانی برگزار شد، از خدمات رسانی ارزشمند بانک مسکن در امر کمک رسانی و پرداخت تسهیلات به سیل زدگان و آسیب دیدگان ناشی از سیل به ویژه تشکیل ستاد معین بانک در محل روستاهای سیل زده گلستان تشکر و قدردانی نمود.

دکترعلی آقا محمدی در این نشست افزود: سیل فرصتی برای خدمت گزاری به مردم بود و خوشبختانه علی رغم اینکه با مشکلات دیگری نظیر رانش زمین همراه بود، مدیریت خوبی انجام شد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که 25 استان کشور با سیل و دیگر بلایا درگیر بودند و با توجه به اینکه 30 نوع از 40 نوع بلایای طبیعی در ایران وجود دارد اقدامات و مدیریت انجام شده، قابل تقدیر بود.

وی که همراه با اعضای منتخب کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور پس از استان های لرستان و خوزستان به گلستان آمده بود، گفت: باید با برنامه ریزی مناسب ، زمان بندی تحویل کار را روستا به روستا انجام دهیم و اقدامات صورت گرفته باید به اطلاع مردم رسانده شود و امیدی که مد نظر مقام معظم رهبری است در عمل ایجاد شود .

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مدارس باید در زمان تعیین شده بازگشایی شوند و این مسئله پراهمیتی در مناطق سیل زده است.

دکتر آقا محمدی با تاکید بر اینکه باید تلاش خود را در فعالیت ها مضاعف نماییم گفت: باید با اندیشه بزرگ تر تلاش های خود را دوبرابر کنیم تا در سال رونق اقتصادی شاهد رفع بسیاری از مشکلات باشیم.

همچنین در این جلسه دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بازسازی و نوسازی کشور، اظهار کرد: در موضوع سیل اقدامات صورت گرفته در استان شایسته تقدیر است.

دکتر شجاعی کیاسری افزود: رسانه ها باید در مسئله سیل مطالبه گر باشند و بدون تعارف اقدامات خوب و حتی کوتاهی ها را اطلاع رسانی کنند.

وی یادآور شد: همت و همکاری مردم و مسوولین در سیل اخیر مورد توجه جدی نهادهای بین المللی قرار گرفت و کارنامه اقدامات قابل تحسین بود.

همچنین در این جلسه دستگاه های اجرایی استان گزارش اقدامات خود را ارایه کردند و عنوان شد از 20 هزار و 900 پرونده واحدهای مسکونی معرفی شده به بانک ها تا کنون 15 هزار و 600 پرونده منجر به انعقاد قرارداد شده است.

به گفته زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان در این نشست 10 هزار و 226 واحد مسکونی تعمیراتی بودند که بهسازی آنها پایان یافته و ساخت واحدهای احداثی نیز تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی افزود: تا کنون 50 میلیارد تومان کمک بلاعوض بین 11 هزار و 300 خانوار توزیع شده و همچنین 10 هزار تن سیمان رایگان در اختیار واحدهای مسکونی شهری و روستایی قرار گرفته است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000