با هدف نحوه تشکیل هیات اجرایی بازآفرینی

تشکیل ستاد بازآفرینی محدوده‌ها و محلات هدف شیراز

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
دومین جلسه هم اندیشی ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهرستان شیراز با هدف نحوه تشکیل هیات اجرایی بازآفرینی در محله های مورد هدف تشکیل شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، این جلسه با حضور نمایندگانی از فرمانداری شیراز، راه و شهرسازی فارس، شهرداری شیراز و شرکت عمران و مسکن سازان فارس تشکیل شد.

شایان ذکر است هدف از تشکیل هیات اجرایی بازآفرینی در محله های هدف اجرای مصوبات جلسات ستاد بازآفرینی شهرستانی و استانی بود که طرح تشکیل آن به پیشنهاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در راستای ساماندهی و بازآفرینی محله سعدی نخستین بار در ستاد بازآفرینی استان فارس مطرح و در پی توافق صورت گرفته با سازمان ها و شهرداری ها و دهداری های کشور تشکیل می گردد که نقطه عطفی در بازآفرینی محله هدف می باشد.

گفتنی است: با پیگیری های به عمل آمده توسط اداره کل راه و شهرسازی فارس به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی استان جلسات ستاد بازآفرینی ستاد شهرستانی شیراز نیز دچار وقفه گردید تا مجددا و طبق برنامه زمان بندی آغاز شده و تا روند برنامه ریزی و سیاست گذاری بهبود کیفیت سکونت در پهنه های ناکارآمد از سر گرفته شود.

قابل ذکر است که در ادامه این جلسه تصمیماتی در خصوص نحوه برگزاری جلسات هیات امنای خانه محلات به عنوان هسته های اولیه بازآفرینی محلات هدف اتخاذ شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000