مسوول دفتر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان:

اثرات امربه معروف و نهی از منکر باید در سازمان مشهود باشد

جلسه شورای امربه معروف ونهی ازمنکر استان با حضور مدیر و مسوولین دفترستادامر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در محل مدیریت شعب برگزار شد
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،در این جلسه که تمامی همکاران عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت شعب نیز حضور داشتند، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان، پس از عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه به بیان اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام اشاره کرد.

ربانی یکتا در ادامه با اشاره به سیاستهای کلی بانک در راستای رعایت این دو فریضه الهی اظهار داشت: بانک مسکن با رعایت اصول سلامت اداری و بهداشت اعتباری – پایبندی به اصول بانکداری اسلامی و بدون ربا - نظارت ، بازرسی و ارزیابی مستمر در فرآیند های جذب منابع و تخصیص مصارف - برگزاری دوره های آموزشی مستمر – تکریم همکاران اناث با حجاب برتر – رعایت حقوق شهروندی و مشتری مداری - برگزاری روزانه نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و مذهبی و ... تلاش می کند تا با اخلاق مداری و ترغیب همکاران به پایبندی به آموزه های دین مبین اسلام ، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در سازمان گسترش دهد.

در ادامه این جلسه حجه الاسلام والمسلمین احمدی از مسوولین دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ، ضمن تشکر از میزبانی بانک مسکن از تلاش های همکاران عضو این شورا جهت اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بانک تقدیر کرد. وی با اشاره بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر با ذکر حدیث "تمام کارهای نیک و حتی جهاد در راه خدا، در مقابل امر به معروف و نهی از منکر همانند نمی در مقابل اقیانوس کبیر است" ، از امام علی(ع)، بر جایگاه این دو فریضه الهی در دین اسلام پرداخت.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین احمدی پس از بیان اهمیت شناخت معروف و منکر در جامعه به مراتب امر به معروف و نهی از منکر پرداخت، وی خاطر نشان کرد:مردم جامعه نباید نسبت به منکرات و مسائل جامعه خود بی تفاوت باشندو امر به معروف و نهی از منکر در سازمانهای باید خروجی داشته باشد و نتایج آن مشهود باشد.

در ادامه جلسه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک با بیان اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف به شرح گزارش عملکرد شوای امر به معروف و نهی از منکر بانک مسکن استان در شش ماهه اول سال 1398 پرداختند.

در پایان نیز سرهنگ مولوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان پس از آرزوی موفقیت برای همکاران بانک مسکن و قرائت احکام مسوولیت اعضای جدید شورای بانک مسکن، این احکام را به همکاران مربوطه تقدیم کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000