تقدیر مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملکرد بانک مسکن در خراسان شمالی

مدیر کل بنیاد مسکن در حضور معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی از عملکرد بانک مسکن در روند پرداخت تسهیلات به مردم مناطق سیل زده تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، طی جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان شیروان و با حضور مهندس رجب زاده معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی برگزار شد، مدیر کل بنیاد مسکن استان از سرعت عمل و مساعدت بانک مسکن در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد مسکن در مناطق سیل زده تقدیر کرد.

در این جلسه که با حضور مهندس رجب زاده معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی، فرماندار شهرستان شیروان، مدیر کل بنیاد مسکن استان و مدیران بانک های استان جهت بررسی آمار تسهیلات منعقد شده و حل مسائل و مشکلات احتمالی در روند پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی مناطق آسیب دیده از سیل 1398 و همگرایی بیشتر بین فرمانداری ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک های عامل پرداخت تسهیلات تشکیل شده بود، مهندس محمدی مدیر کل بنیاد مسکن استان در ابتدای جلسه به ارائه آماری از میزان تسهیلات منعقد شده به نسبت تعداد معرفی شدگان از سوی بنیاد مسکن پرداخت و گفت : بانک مسکن در بین بانک های عامل بیشترین سهمیه را داشته و بیشترین میزان درصد انعقاد قراردادها نیز مختص به این بانک است. وی تصریح کرد: بانک مسکن با یک هزار و 301 فقره سهمیه بیشترین تعداد معرفی شدگان متقاضی تسهیلات در مناطق سیل زده استان را داشته است که با انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات به 664 نفر به میزان 51 درصد اهداف را محقق کرده است .

وی در ادامه با تشکر از مدیر شعب بانک مسکن استان ابراز داشت: مشکلاتی در روند پرداخت تسهیلات به مردم محروم در مناطق سیل زده وجود داشته است که مدیر شعب بانک مسکن دستورات لازم در جهت رفع این مشکلات را صادر نمودند.

مجید اسدی فر مدیر شعب خراسان شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر آمادگی کامل بانک مسکن در تسریع روند پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده استان عنوان داشت : با توجه به آغاز فصل سرما ، این بانک تمامی تلاش خود را معطوف به پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن در جهت مساعدت با متقاضیان خواهد نمود.

شایان ذکر است مدیریت شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی پیش از این جهت تسریع در روند پرداخت تسهیلات بازسازی منازل مسکونی در مناطق سیل زده اقدام به اعزام نیرو جهت تشکیل پرونده تسهیلات به مناطق فاقد شعبه استان از جمله شهرستان راز و جرگلان در 115 کیلومتری از شهر بجنورد نموده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000