افتتاح پانزدهمین مدرسه شهدای بانک مسکن در الیگودرز

همدلی و همکاری مقامات استانی با بانک مسکن باعث شد به سرعت شاهد افتتاح مدرسه با متراژ 2200 متر باشیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن استان لرستان در منطقه مسکن مهر شهرستان الیگودرز با حضور رضا صادقی اقدم رییس اداره کل امور مدیریت های شعب و مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن و مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی دهداری زاده و مسوولین ارشد استانی و شهرستان الیگودرز برگزار شد .

رییس اداره کل امور مدیریت های شعب رضا صادقی اقدم ضمن تشکر از حضور همه مدیران و مسوولین استانی در آیین افتتاح مدرسه گفت : بانک مسکن علاوه بر رسالت و وظایف تخصصی خود در حوزه خانه دار کردن همه آحاد جامعه و همچنین در اجرای سیاست های دولت خدمتگزار در حوزه مسکن و ساختمان علاوه بر پرداخت تسهیلات مسکن در بخش های مختلف در حوزه مسکن مهر ، در استان لرستان نسبت به تامین مالی 62400 واحدمسکن مهر در استان لرستان اقدام نمود که از این تعداد تا کنون 56000 واحد آن تحویل متقاضیان شده است و امید است که با همکاری مجموعه بانک مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی مابقی واحدها نیز به زودی تعیین تکلیف شوند.

صادقی اقدم در ادامه افزود:در شهرستان الیگودرز نیز بانک مسکن نسبت به تامین مالی 4800واحد مسکن مهر اقدام کرده است که از این تعداد 4100واحد تحویل متقاضیان شده که در ادامه کار امید است مابقی واحد ها را در اسرع وقت به سرانجام برسانیم.

وی ضمن تشکر از مجموعه مقامات محلی و استانی در گیر در ساخت مدرسه بیان داشت : همدلی و همکاری مقامات استانی در همکاری با بانک مسکن در این پروژه مشهود بود و نتیجه این همکاری این است که به سرعت شاهد افتتاحیه این مدرسه به مساحت 2200متر در این زمان کوتاه می باشیم و امید است در آینده نیز شاهد استمرار حرکت مدرسه سازی در استان باشیم .

رییس اداره کل امور مدیریتهای شعب در ادامه با اشاره به ماهیت و رسالت بانک و همچنین فعالیت بانک در حوزه مسوولیت اجتماعی گفت: بانک مسکن در حوزه مسوولیت اجتماعی با کمک و همراهی سپرده گزاران بخش قرض الحسنه و کمک همکاران بانک مسکن منابعی را در جهت مصارف امور فرهنگی و مدرسه سازی اختصاص می دهد و تاکنون در این خصوص 14مدرسه در استان های مختلف به بهره برداری رسیده و امروز در شهرستان الیگودرز شاهد افتتاح پانزدهمین مدرسه می باشیم که این مدرسه دومین مدرسه احداثی بانک مسکن در استان لرستان می باشد . همچنین در ادامه این کار تا پایان سال افتتاح 4مدرسه دیگر در کشور را در برنامه داریم .

صادقی اقدم با اشاره به عملکرد بانک مسکن در حوزه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در استان گفت : بالغ بر 1300میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال ، ازدواج و تسهیلات هم وطنان سیل زده پرداخت شده که از این مبلغ بیش از 100میلیارد ریال که حدود 9درصد تسهیلات استان می باشد به شهرستان الیگودرز تخصیص یافت .

در ادامه مراسم مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی دهداری زاده ضمن خیر مقدم به حضار شرکت کننده در مراسم گفت : بانک مسکن در حوزه مسوولیت های اجتماعی خود علاوه بر فعالیت در زمینه های مختلف در مدرسه سازی و ایجاد فضاهای آموزشی جهت استفاده دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور با استفاده از محل سپرده های قرض الحسنه مردم و کمک های اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل بانک مسکن توانسته در جهت اعتلای آموزش کشور گام بردارد.

دهداری زاده گفت :در خصوص انجام این وظیفه خطیر بانک مسکن در استان لرستان تا کنون با احداث دو مدرسه یکی در شهرستان دلفان روستای علی آباد و دیگری مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن شهرستان الیگودرز که شاهد افتتاح آن هستیم توانسته قدمی هر چند کوچک برای هم استانی های خود بردارد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که این مدارس بتوانند در جهت رشد و آموزش و تربیت امید های آینده کشور نقشی داشته باشند و در شکل گیری و پیشرفت آینده مملکت اسلامی وعزیزمان گام برداریم .

در ادامه بهاروند معاونت اجرایی نوسازی مدارس استان لرستان در این مراسم گفت: ساخت مدارس در اقصی نقاط استان لرستان با هدف توازن فضاهای آموزشی از اهداف اساسی سازمان نوسازی مدارس کشور است و با تلاش های مستمر و شبانه روزی کارکنان نوسازی مدارس شاهد افتتاح مدارس مستحکم ، زیبا و ایمن در جای جای استان عزیزمان هستیم .

بهاروند ادامه داد:کمبودها و نارسایی های زیادی از قبل در بحث فضاهای آموزشی برای ما مانده است که تیم مدیریتی نوسازی مدارس و کارکنان این اداره خدوم تمام هم و غم خود را برای رفع این تنگنا بکار بسته است و نمونه آن افتتاح 31 پروژه با 122 کلاس در ابتدای مهر و ایمن سازی سیستم های گرمایشی 2 هزار و 881 کلاس درس است.

در ادامه مراسم رضوی ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت : اداره کل نوسازی مدارس با تعمیر یک هزار و 776کلاس درس سیل زده و ساخت دو مدرسه بزرگ و زیبا در شهرستان پلدختر و بخش معمولان ،یک رکورد به یاد ماندنی از خود بجای گذاشت.

وی افزود: این واحد آموزشی که با مشارکت بانک مسکن امروز شاهد افتتاح آن هستیم پانزدهمین مدرسه ای است که این بانک در کل کشور ساخته و دومین مدرسه در استان لرستان می باشد .

60080010/14/2019 11:17:12 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/10/201910101824986467_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000