تکمیل ۴۴۰۰ واحد مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر استان نیمه تمام باقی مانده است که ۴۴۰۰ واحد تا پایان اسفند و یک هزار واحد نیز تا پایان نیمه اول سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ابوالقاسم سلطانی در جلسه شورای مسکن استان اعلام کرد: ۹۶ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی احداث شده است .

وی افزود: قرار بود شرکت عمران شهر جدید سهند احداث تصفیه خانه فاضلاب مرحله ۴ شهر جدید سهند را که از مصوبات جلسات قبلی است تا سیزدهم مرداد ۹۸ با تأمین سهم آورده اولیه خود (نقدی یا غیرنقدی)انجام دهد و شرکت آب و فاضلاب نیز برای ادامه عملیات اجرایی و تامین اعتبارات مربوطه تمهیدات لازم را اتخاذ کند، اما طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان مراحل تملک زمین تصفیه خانه انجام شده ولی به علت تخصیص نیافتن اعتبارات از سوی شرکت عمران شهر جدید سهند امکان آغاز فعالیت‌های اجرایی مقدور نشده است .
سلطانی در مورد احداث سه باب مدرسه در شهر جدید سهند که از اعتبارات بودجه سال ۹۸ در نظر گرفته شده بود هم گفت: یک مدرسه با ۷۵ درصد پیشرفت و ۲ مدرسه دیگر نیز با ۲۵ درصد پیشرفت در حال اجرا هستند.
در این جلسه مقرر شد طرح های بالای ۸۰ درصد تا پایان آذرماه و طرح های بالای ۶۰ درصد تا پایان اسفند ماه به اتمام برسد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000