سلیمی در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا اعلام کرد:

پرداخت بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده

مدیر شعب استان کردستان در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا از پرداخت بیش از 2000 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مسکن در راستای رونق بخش مسکن و احیای بافتهای فرسوده و ناکارآمد خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان با ارایه گزارش عملکرد از میزان تسهیلات پرداختی و تشریح سیاستهای بانک گفت: مهمترین اولویت و محور اصلی فعالیت بانک مسکن ، تامین مالی بخش مسکن خصوصا احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد است که در این راستا در شش ماهه نخست سال جاری مدیریت شعب استان کردستان توانسته است بیش از 2000 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نماید.

سلیمی 90 درصد تسهیلات پرداختی را در بخش مسکن عنوان کرد و گفت: بیش از 4156 فقره تسهیلات در بخش مسکن در راستای رونق این بخش و احیای بافتهای فرسوده و ناکارآمد پرداخت شده است که حدود 90 درصد تسهیلات پرداختی استان را شامل می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان به بخش حوادث غیرمترقبه نیز اشاره و اعلام کرد: در سال جاری تاکنون 95 درصد تسهیلات پرونده‌هایی که از طرف دستگاههای اجرایی ذیربط به بانک ما معرفی شده را پرداخت کرده‌ایم که شامل احداث 62 واحد شهری، 172 واحد روستایی و 429 واحد تعمیرات بوده که بر اثر سیل یا زلزله آسیب دیده‌اند و تعداد 149 فقره تسهیلات رفع احتیاجات ضروری در راستای کمک به معیشت مناطق آسیب دیده استان پرداخت شده است.

مدیر شعب استان همچنین عنوان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بانک مسکن در راستای کمک به اشتغال و رونق تولید تعداد 67 فقره قرارداد تسهیلاتی معادل 15330 میلیون ریال و تعداد 438 فقره تسهیلات ازدواج معادل 131400 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

سلیمی در پایان این مصاحبه کل تسهیلات پرداختی بانک مسکن در استان کردستان را 19 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در سال جاری نیز تاکنون بیش از 2000 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است و حدود 2800 کردستانی نیز با استفاده از تسهیلات بانک مسکن در این استان خانه دار شده اند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000