مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری:

دیدار مدیر کل امور مالیاتی استان چهار محال و بختیاری با معاون مدیریت شعب استان

مدیر کل امور مالیاتی استان از بانک مسکن به عنوان بانک دولتی خدمت گزار در تامین ضروری ترین نیاز مردم یعنی مسکن یاد کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای جلسه کورش بیگدلی مدیر کل اداره امور مالیاتی استان ضمن عرض خیرمقدم به حضور بانک مسکن، از بانک مسکن به عنوان بانک دولتی خدمتگزار به مردم در تامین ضروری ترین نیاز مردم یعنی مسکن یاد نمود، در ادامه بیگدلی با اشاره به رسالت اداره کل امور مالیاتی خاطرنشان کرد، درآمدهای مالیاتی صرف امور خدمات شهری و خدمت رسانی به شهروندان می شود از اینرو باید با فرهنگ سازی مناسب شهروندان را ترغیب به پرداخت مالیات های متعلقه نمود، وی افزود: با این رویکرد می توان در کنار دستگاه ها و ارگان های خدمت گزار دولتی مانند بانک مسکن که در مسیر آبادانی و سازندگی استان فعال هستند در مسیر پیشرفت و عمران استان گام برداشت.

در ادامه فریبرز معصومی معاون مدیریت شعب استان نیز از مدیر کل امور مالیاتی جهت برگزاری این ملاقات تشکر نمود، معصومی با اشاره به گستره فعالیتهای بانک مسکن در حوزه های جذب منابع، اعطای تسهیلات و سایر خدمات بانکی از تنوع محصولات بانک مسکن به عنوانی سبد محصولاتی کارآمد و کامل برای خدمت به افراد مختلف جامعه یاد کرد.

در این دیدار معاون مدیریت شعب استان ضمن معرفی برخی از محصولات بانک مانند حساب ممتاز، صندوق یکم و جوانان به تشریح حساب کوتاه مدت طرح 2و1 به عنوان حسابی با قابلیت پرداخت سود و دریافت تسهیلات کم بهره یاد کرد. وی با اشاره به گستردگی و جذابیت های خدمات بانکداری الکترونیک و خدمات غیرحضوری بانک مسکن از اداره کل امور مالیاتی خواست تا با معرفی اطلاعات مربوط به دامنه شناسه قبض و پرداخت کلیه قبوض مالیاتی به بانک، امکان پرداخت کلیه قبوض مالیاتی را از طریق درگاه های غیرحضوری بانک مسکن مانند: خودپرداز، کیوسک بانک، موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و .. فراهم شود. معاون مدیریت شعب استان تاکید کرد با برقراری این امکان در سیستم بانک مسکن، مشتریان مشمول مالیات می توانند به راحتی از طریق درگاههای غیرحضوری بانک مسکن قبوض مالیاتی خود را پرداخت نمایند.

در پایان جلسه مدیر کل امور مالیاتی استان ضمن استقبال از پیشنهاد بانک مسکن قول مساعد دادند تا پس از امکان سنجی و اخذ مجوزهای مربوطه همکاری لازم را در جهت عقد تفاهم نامه با بانک مسکن در این خصوص معمول نمایند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000