رییس دادگستری استان فارس :

نظارت و آموزش کارکنان را سرلوحه کار خود قرار دهید

طی نشستی صمیمانه مدیر شعب استان فارس با رییس کل دادگستری استان دیدار کرد و در روند پیگیری پرونده های حقوقی، پیشنهادات و راهکارهای هر دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید امیری مدیر شعب استان فارس با بیان این آمار که حدود 56 هزار و پانصد میلیارد ریال سپرده مردم نزد این مدیریت می باشد گفت حدود یک و نیم برابر این سپرده گذاری تسهیلات به مردم اعطا شده است . وی افزود : تا کنون به 167 هزار واحد مسکن مهر در استان فارس تسهیلات پرداخت شده است.

امیری همچنین در خصوص اعطای تسهیلات در بافت فرسوده شهری با نرخ سود پایین ، نقش این نوع تسهیلات را در افزایش تولید و رونق اقتصادی و احیای فضای شهری بسیار مهم عنوان کرد .

مدیر شعب استان فارس با بیان این مطلب که بانک مسکن در جایگاه برترین های شاخص سلامت نظام بانکی می باشد ، هدف اصلی بانک مسکن خانه دار نمودن مردم و ارایه خدمات جهت تسهیل در این رابطه دانست.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس از ایجاد شعبه ای ویژه برای رسیدگی به پرونده های حقوقی بانک ها خبر داد و در این رابطه افزود : هدف دادگستری استان فارس حمایت از بانک ها برای جلوگیری از رسیدن زیان به حق مردم می باشد.

رییس کل دادگستری استان فارس با تاکید نظارت بر عملکرد کارکنان و آموزش آنها گفت :

بهترین راه پیشگیری از وقوع جرم و همچنین کسب رضایت مشتریان سرلوحه قرار دادن آموزش می باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000