اجرای پروژه های بازآفرینی با مشارکت تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بسترسازی برای مشارکت از طریق فرهنگ سازی ، ابزارسازی و توانمند سازی ستادهای شهرستانی بازآفرینی طی یک ماه گذشته خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا نگهبان گفت: مسائل حاشیه نشینی و سکونت گاهی دو حوزه جنوب شرق و جنوب غرب استان تهران بسیار مهم است و با توجه به مشارکت بالای دستگاه های عضو ستادهای شهرستانی در پاکدشت، این شهرستان، شهرستان پایلوت بازآفرینی شهری مدنظر گرفته شده است.

وی از تمامی ستادهای شهرستانی خواست تا به مشارکت به عنوان راهکار توانمندسازی و فرهنگ سازی در شهرستان ها نگاه کنند و تنها راه و شهرسازی و شهرداری را متولی بازآفرینی شهری ندانند.

نگهبان همچنین تصریح کرد: تشکیل دفاتر توسعه محله ای و بهره گیری از تجارب توسعه گری محلات سیروس و دفاتر توسعه محله ای پاکدشت به اجرای پروژه های زیرساختی و روبنایی کمک شایان خواهد کرد.

وی بازدید ماهانه از محلات بازآفرینی هدف را به عنوان مسوولیت های ستاد بازآفرینی شهرستان ها عنوان کرد و یادآور شد: مشکلات محلات را در ستادهای بازآفرینی مطرح نموده و پروژه های اقدام مشترک برای تحصیل بودجه در شهرستان هایی که هنوز پروژه های اقدام مشترک معرفی ننموده اند، می بایست هرچه سریعتر تکمیل شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000