هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان سیل‌زده خوزستان توزیع شد

یک هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی بانک مسکن در بین دانش‌آموزان سیل‌زده استان خوزستان توزیع شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خود اقدام به توزیع یک هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان خوزستان کرد.

این بسته‌های آموزشی در شهرهای سیل‌زده استان خوزستان همانند هویزه، سوسنگرد، شوش، شوشتر و شادگان توزیع شد و در آن مدارس روستایی که در سیل فروردین‌ماه امسال دچار خسارت شده‌اند، بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی بانک مسکن را دریافت کردند.

همچنین روسای شعب واقع در شهرهای سیل‌زده استان با حضور در برخی از مدارس ضمن معرفی خدمات و محصولات بانک مسکن برای دانش‌آموزان، فعالیت‌های این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات واحدهای تخریب شده در جریان سیل اخیر را برای دانش‌آموزان توضیح و بر نقش موثر بانک مسکن و کارکنان آن در بازسازی مناطق سیل‌زده تاکید کردند.

مدیریت شعب استان خوزستان در جریان سیل اخیر علاوه بر اهدای کمک‌های بسته آموزشی به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده، با همکاری بانک مسکن اقدام به تأمین و ارسال برخی کالاهای خانگی برای مردم سیل‌زده استان خوزستان کرده است.

این مدیریت تاکنون در چهار مرحله کمک‌های غیر نقدی اقدام به ارسال وسایلی مانند پنکه رومیزی، اجاق‌گاز، سرویس آرکوپال، موکت فرش، پتو و فرش برای اهدا به مردم آسیب دیده از سیل فروردین‌ماه خوزستان کرده است.

همچنین مدیریت خوزستان در بین کل بانک‌های استان، بیشترین حجم پرداخت خسارت‌های سیل به مردم سیل‌زده را داشته است و تاکنون حدود ۶۷۲ میلیارد ریال از سوی این مدیریت به خسارت دیدگان سیل فروردین‌ماه استان خوزستان پرداخت شده و بالغ بر ۹۰ درصد پرونده‌های معرفی شده به این بانک به مرحله پرداخت تسهیلات رسیده است.

60080011/26/2019 9:54:28 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/11/201911101453201256_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000