مراسم گرامی داشت روز بسیج در استان آذربایجان شرقی برگزار شد

پیامبر عظیم الشان اسلام و حضرت فاطمه زهراء بهترین الگو برای بسیجیان می باشند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، پنجم آذر مصادف با روز بسیج، مراسم گرامی داشت روز بسیج با حضور امیر رنجبریان مدیر شعب استان آذربایجان شرقی، سرهنگ محمود زاده فرمانده حوزه 2 کارمندی سپاه عاشورا، حجت الاسلام اسدی امام جماعت بانک مسکن استان، معاونان مدیریت شعب استان و تعدادی از کارکنان مدیریت و شعب تبریز در نمازخانه مدیریت شعب این استان برگزار شد.

در این مراسم حسین رضایی معاون اداری، پشتیبانی مدیریت و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران بانک مسکن استان طی سخنانی، ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین، تمامی کارکنان بانک مسکن استان را بسیجی اعلام کرد و به عملکرد بسیار مطلوب همکاران، درزمان وقوع حادثه زلزله منطقه ارسباران اشاره کرد و هفته بسیج را به همکاران تبریک گفت.

در ادامه مراسم حجت الاسلام اسدی، امام جماعت بانک، سرهنگ پاسدار محمود زاده، فرمانده حوزه 2 کارمندی سپاه عاشورا و عظیم احدی محجوب از کارکنان بازنشسته ایثارگر، به ایراد سخن و بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت پرداخت.

سرهنگ محمودزاده طی سخنانی، پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و حضرت فاطمه زهراء (س) را بهترین الگویی برای بسیجیان مرد و زن معرفی کرد و گفت: بسیجی واقعی پیامبر گرامی اسلام می باشد که با اخلاق کریمانه با همه رفتار می کردند و چهره زیبایی از اسلام را بر مردم نشان می دادند و حضرت زهراء (س) هم به عنوان یک زن کامل، با دفاع از حریم ولایت و امامت، نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف اسلام داشتند.

وی رفتار مناسب با ارباب رجوع را یکی از خصوصیات بارز بسیجیان خواند و افزود: یک بسیجی واقعی باید با مردم به نحو مطلوبی برخورد نماید و در انجام کارهای مردم تا حد توان خود کوشش و تلاش کند.

در پایان مراسم از برندگان مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم، همکار نمونه در زمینه عفاف و حجاب و اعضای تیم فوتسال ایثارگران بانک مسکن استان که در دهمین المپیاد ورزشی بانک، مقام سوم را کسب کرده بودند تجلیل شد.

60080011/30/2019 12:19:30 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/11/201911101101874538_Thum.jpg


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000