مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

امکان استفاده از تسهیلات صندوق یکم در طرح ملی

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه دارندگان حساب صندوق پس انداز مسکن یکم در اولویت طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند، گفت: افزایش سقف تسهیلات مسکن در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار گرفته است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی در حاشیه مراسم رونمایی از طرح آباد (آغاز- بهبود – اقدامی دوباره) درباره برنامه های این بانک برای افزایش سقف تسهیلات مسکن گفت: اقداماتی در این زمینه در حال انجام است و این موضوع نیز در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار گرفته که طی هفته های آینده تصویب و اعلام می شود.
وی همچنین درپاسخ به این سوال که دارندگان حساب صندوق پس انداز مسکن یکم می توانند تسهیلات خود را در طرح ملی اقدام مسکن استفاده کنند، افزود: تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم برای طرح اقدام ملی مسکن قابل استفاده است. یکی از اقداماتی که پیگیری می کنیم این است که دارندگان این حساب در اولویت این طرح قرار گیرند.
مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد: از 400 هزار واحد مسکنی که در قالب طرح ملی اقدام مسکن ساخته می شود، 140 هزار واحد توسط بانک مسکن تامین مالی می شود.
رحیمی انارکی همچنین درباره آخرین وضعیت اجرای طرح کارت های اعتباری خرید مصالح ساختمانی گفت: این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد که بعد از رفع مسائل حقوقی اجرایی می شود. امیدواریم تا پایان امسال به یک جمع بندی برای اجرای این طرح برسیم.
مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بانک مسکن همچنین درباره طرح تسهیلات ودیعه مسکن، گفت: در فرآیند تهیه طرح پرداخت تسهیلات ودیعه ایراداتی وجود داشت که پس از اصلاح به بانک مرکزی ارسال شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000