دیدار مدیر شعب استان خراسان جنوبی با مدیر کل راه و شهرسازی استان

مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با حضور در دفتر محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب استان از تعامل و همراهی بانک مسکن تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا بوستان افروز مدیر شعب استان گفت : بانک مسکن بعنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .

وی با اشاره به رسالت مشترک دو سازمان در خانه دار کردن مردم اظهار امیدواری کرد: با عزم و حمایت بیش از بیش مدیران عالی دو مجموعه شاهد پویایی بیشتر فعالیت در عرصه ساختمان باشیم .

وی ادامه داد : به جرات می توان گفت بانک و راه و شهرسازی ، فعالترین سازمان های دولتی طی این سال ها بودند و خوشبختانه طی همکاری و همراهی این دو سازمان ، خدمات شایسته ای صورت گرفت و قشر عظیمی از مردم با استفاده از خدمات دو سازمان از امکان داشتن سرپناهی مناسب بهره مند شدند.

بوستان افروز خاطر نشان کرد: از 36985 واحد مسکن مهر ، تعداد 36351 واحد فروش اقساطی شده و از 634 واحد باقیمانده با پیگیری در آینده ای نزدیک تعیین تکلیف و نهایی خواهد شد.

مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی در این جلسه با ابراز خرسندی از همکاری شایسته بانک و راه و شهرسازی اظهار داشت ؛ روند کار در استان و پیگیری مسوولین سازمان های متعامل بخش مسکن بخصوص بانک و راه و شهرسازی ستودنی است . بانک مسکن همیشه با طرح های متنوع در عمل نشان داده به دنبال تغییر ، بهبود و تحرک است .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000