انضباط مالی در گروه سرمایه گذاری مسکن

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن، از رشد ۷ برابری تعریف پروژه ها نسبت به سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، روزبه ظهیری در مراسم رونمایی از طرح آباد (آغاز – بهبود – اقدامی دوباره) که توسط گروه سرمایه گذاری مسکن در قالب اجرای 31 پروژه 6521 واحد رونمایی شد، اظهار داشت: گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه بانک مسکن ذیل گروه مالی بانک فعالیت می کند و در آستانه سی امین سالگرد تاسیس شرکت باید اعلام کنیم که تقریبا در تمام گستره جغرافیایی کشور کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن با اشاره به فراز و نشیب های شرکت در مقاطعی طی چند سال گذشته گفت: با وجود سختی ها اما در سال جاری اجرای پروژه ها تقریبا 7 برابر سال قبل بود.

وی گفت: طبیعتا با شناخت از ضعف ها و افت فعالیت های گروه باید برنامه خروج از آن شرایط را اجرا می کردیم که خوشبختانه در گام اول تعریف پروژه و در گام بعد بازنگری در فرآیندهایی که منجر به آسیب زدن به مجموعه را می توانست در پی داشته باشد، در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن با بیان اینکه در قالب طرح آباد اجرای 7 هزار و 108 واحد در قالب 34 پروژه تعریف شده است، گفت: در فاز نخست 6521 واحد در قالب 31 پروژه رونمایی می شود.

وی با اشاره به مشکل زمین برای اجرای پروژه ها از برنامه مدون در راستای ایجاد ذخیره زمین خبر داد و گفت: همچنین تمام طرح ها و پروژه هایی که در گروه سرمایه گذاری مسکن تصویب شده در کمیته سرمایه گذاری این گروه با حساسیت مورد بررسی قرار گرفته است تا ضمن کیفیت پروژه از توجیه اقتصادی آن اطمینان داشته باشیم.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن به راه اندازی سیستم پایش فعالیت های قبل از اجرای پروژه ها اشاره کرد و افزود: در حوزه مدیریت دانش نیز سیستمی طراحی شده تا کل چرخه عمر پروژه را می تواند هدایت کند. در حوزه بهره برداری هم برنامه هایی برای ارزیابی پروژه ها بعد از اجرا و تحویل به بهره بردار در دستور داریم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000