حضور مدیر شعب استان مازندران در مرکز سامد

دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ،دعوت از مدیران استانی در مرکز سامد و رسیدگی به شکایات و درخواستهای مردم را در دستور کار خود قرار داده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بر این اساس مصطفی تقوی مدیر شعب استان درصبح روز یکشنبه مورخ17/9/98با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامد)در مرکز استان به سوالات و درخواست های شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

قابل ذکر است در این برنامه طی زمانبندی 2ساعته بالغ بر40 تماس تلفنی برقرار شد و مواردی از قبیل درخواست تسهیلات مسکن،اقساط معوق،شرایط دریافت تسهیلات و..مطرح شد که توسط مدیر شعب استان و مسوولین مربوطه پاسخ داده شد و برخی از موارد جهت بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

مدیر شعب مازندران در حاشیه این حضور اظهار کرد:حضور مدیران کل و مسوولان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی بوده چراکه با پیگیری الکترونیکی درخواست ها بسیاری از مشکلات خاص نامه های فیزیکی برطرف می شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد بوده که در ارایه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان موثر بوده که رضایتمندی مردم و مشتریان را در بردارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000