مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعب آسیب دیده حوزه های تحت پوشش مدیریت غرب تهران اعلام کرد:

خدمت رسانی مطلوب در کمترین زمان ممکن ، اولویت بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعب آسیب دیده استان تهران در جریان ناآرامی های اخیر، راهکارهای لازم جهت تسریع در بازسازی شعب آسیب دیده را ارائه کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن، جعفر آقاملائی عضو هیات مدیره بانک، مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت، مدیر امور پشتیبانی و ساختمان، رییس اداره کل امور مدیریت های شعب، رییس اداره کل حفاظت پرسنلی و رییس اداره کل ساختمان، به همراه مسوولین مدیریت منطقه غرب استان تهران و حوزه های غرب و جنوب غرب استان، از شعب آسیب دیده تحت پوشش این حوزه ها در جریان ناآرامی های اخیر بازدید کردند.

مدیرعامل در جریان این بازدیدها، ضمن دیدار با کارکنان شعب آسیب دیده و وضعیت کنونی شعب آسیب دیده و احیا شده را بررسی و راهکارهای لازم درخصوص تکمیل شعب باقی مانده را ارایه کرد.

رحیمی انارکی از زحمات کارکنان شعب و ستاد مدیریت غرب و حوزه های غرب وجنوب غرب استان تهران بابت تسریع در راه اندازی شعب تخریب شده و یا آسیب دیده تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف کشور در کمترین زمان ممکن باید در اولویت قرار گیرد.

بر اساس این گزارش در جریان بازدید از شعب آسیب دیده حوزه جنوب غرب استان تهران، بازدیدکنندگان ضمن بازدید از محل استقرار موقت شعبه شهرک گلستان رباط کریم از شعبه نسیم شهر که در جریان اخیر مورد آسیب قرارگرفته و اموال آن به غارت رفته بود بازدید و از کارکنان این شعبه که در ارزیابی عملکرد 6 ماهه ابتدای سال جاری رتبه اول در سطح منطقه را کسب نموده بودند تقدیر شد.

همچنین مدیرعامل و هیأت همراه پس از بازدید از محل سابق شعبه ممتاز پرند که به طور کامل توسط آشوبگران به آتش کشیده شده بود، از محل استقرار موقت شعبه که درحال تجهیز می باشد بازدید و دستوراتی را در این زمینه صادر کردند.

در جریان بازدید از شعب خسارت دیده حوزه غرب استان تهران نیز از شعب منطقه شهریار بازدید شد و درخصوص احیای شعبه مرکزی شهریار که با بیشترین آسیب در این منطقه مواجه شده بود، تمهیداتی اندیشیده شد.

شایان ذکر است در پایان از کارکنان شعب پرند، شهرک آفتاب پرند، شهرک گلستان رباط کریم، شهرک واوان و نسیم شهر از حوزه جنوب غرب استان تهران و همچنین کارکنان شعب مرکزی شهریار، انقلاب شهریار، طالقانی شهریار و ولیعصر شهریار از حوزه غرب استان تهران، تقدیر به عمل آمد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000