جابجایی شعبه عطار به سردار جنگل

شعبه عطار از شعب تحت پوشش مدیریت غرب تهران به منطقه سردارجنگل تهران انتقال یافت و تحت عنوان شعبه سردار جنگل آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی و بهینه سازی شبکه شعب ، شعبه عطار از شعب تحت پوشش مدیریت منطقه غرب تهران به منطقه سردارجنگل انتقال یافت و تحت عنوان جدید شعبه سردار جنگل آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، فریبرز نعیمی، مدیر منطقه غرب تهران با اعلام این خبر، اظهار داشت: مدیریت غرب تهران در راستای تاکیدات اولیای بانک مبنی بر لزوم افزایش بهره وری و کارآمدی شعب، ادغام یا جابجایی شعب را در دستور کار خود قرار داده است.

نعیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شعبه عطار و فاصله جغرافیایی نزدیک آن با دو شعبه شهیدخدامی و میدان ونک عنوان کرد: پس از بررسی های میدانی لازم از سوی مدیریت منطقه با لحاظ بهره گیری از ظرفیت های موجود در مناطق مختلف استان تهران و صرفه جویی در هزینه ها، پیشنهاد جابجایی شعبه عطار به ادارات مرکزی مربوطه ارایه شد و با همت و پیگیری مسوولان، شعبه عطار از اواسط آذر ماه سال جاری به محل جدید منتقل شد.

مدیر منطقه غرب تهران ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از پتانسیل های موجود در منطقه جدید و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان این منطقه، در راستای تامین نیاز مشتریان و تحقق اهداف سازمان، گام های موثری برداشته شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000