کمک های کارکنان بانک مسکن استان آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده

کمک های کارکنان بانک مسکن استان آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده شهرستان های میانه و سراب توزیع شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، هفدهم آبان روز جمعه بود که زلزله مهیبی مناطقی از استان (شهرستان های میانه و سراب) را لرزاند و مردم این مناطق را علی الخصوص در روستاها علاوه بر تحمل سرمای شدید، با مشکلات عدیده ای گریبان گیر کرد که دل هر انسان نوع دوست را می رنجاند.

همه می دانند که بعد از وقوع زلزله غم ازدست دادن عزیز، ویران شدن خانه و کاشانه، هدر رفتن زحمات چندین ساله خانواده ها و ... دل مردم را جریحه دار می کند و در این میان وقوع سرمای شدید هم این آلام و درد و رنج ها را صد چندان کرده و به مشکلات موجود می افزاید حال وظیفه ارگان ها و نهادها و مسوولین می باشد که با اقدام سریع به کمک رسانی به آسیب دیدگان به وظایف قانونی خود عمل نمایند همچنین در این بین انسان هایی هستند که به خوبی نقش آفرینی می کنند.

بانک مسکن هم از همان ابتدا با اعلام شماره حسابی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی به این عزیزان کرد، همچنین تعدادی از کارکنان بانک مسکن استان آذربایجان شرقی با اقدامی خداپسندانه نسبت به جمع آوری مبالغی برای کمک به هموطنان خود در مناطق آسیب دیده اقدام نمودند تا شاید گامی هر چند ناچیز در این زمینه بردارند.

لازم به ذکر است که پس از جمع آوری کمک های کارکنان، تعداد 110 تخته پتو تهیه شد و با هماهنگی فرمانداری و بخشداری شهرستان های میانه و سراب با حضور دهیارهای روستاهای سانیان سفلی در میانه و محسن آباد در سراب، در 2 نوبت به صورت حضوری بین خانوارهای این دو روستا توزیع شد.

ساکنین این دو روستا در زمان تحویل پتوها ضمن ابراز خرسندی از این اقدام، برای کسانی که در این عمل خداپسندانه مشارکت داشتند دعای خیر کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000