دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری

مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ، هفته حمل و نقل را تبریک گفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: هفته حمل و نقل را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداری که در ٢٦ آذر ماه ١٣٦٢ به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران لبیک گفته، تبریک عرض می نمایم.

محسن ربانی یکتا در ادامه اظهار داشت: توسعه اقتصادی و پویایی جامعه بدون تلاش و کوشش ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی و جاده ای مهیا نخواهد شد و از اینکه راهداران و کارکنان آن اداره با بانک مسکن در یک مسیر و در راستای عمران و آبادانی استان گام برمی دارند ابراز خرسندی کرد.

وی در ادامه افزود: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی دولتی در زمینه تامین اساسی ترین نیاز مردم یعنی مسکن می تواند خدمات و تسهیلات متنوعی در این زمینه به کارکنان آن سازمان ارایه دهد و کارکنان آن اداره کل می توانند علاوه بر بهره مندی از مزایای حساب های ممتاز بانک مسکن با افتتاح حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و حساب پس انداز مسکن جوانان از مزایای تسهیلات تک نرخی بانک با مدت بازپرداخت طولانی، جهت خانه دار شدن خود و فرزندانشان استفاده کنند.

ندیمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن تشکر از حضور بانک مسکن، گفت: حسن همجواری با بانک مسکن باعث شده تا اکثر کارکنان این اداره کل با بانک مسکن استان تعامل و مراودات مالی داشته و با محصولات بانک مسکن آشنایی داشته و بتوانند از همسایگی با مدیریت شعب استان و شعبه طالقانی شهرکرد نهایت استفاده را ببرند. ندیمی اظهار امیدواری نمود در آینده این حسن همکاری ها تداوم بیشتری داشته باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000