بانک مسکن به عنوان یک نهاد اقتصادی از وظایف اجتماعی خود غافل نشده است

سومین همایش ملی آموزش جغرافیا با رویکرد آب در کتاب های درسی، صبح امروز در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن و اعضای هیات مدیره بانک نیز حضور داشتند.
رحیمی انارکی طی سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه شهادت سردار سلیمانی و حوادث کرمان و همچنین سقوط هواپیما از انجمن جغرافیایی معلمان برای برگزاری این همایش قدردانی کرد و گفت: بانک مسکن در چارچوب مسوولیت های اجتماعی خود از سالهای گذشته به بحث آب توجه کرده و موضوعات مرتبط با خاک، هوا و در مجموع اقلیم به این چارچوب اضافه خواهد شد.
مدیرعامل بانک مسکن با توجه به نقش ساختمان در محیط زیست توضیح داد: ۴۰ درصد از سوخت های فسیلی در بخش ساختمان مصرف می شود که این یک استاندارد جهانی است‌. این بخش در بهره برداری از فناوری های نوین در رتبه آخر قرار دارد و در نتیجه نیاز است که از فناوری ها برای مصرف بهینه انرژی بهره گرفته شود.
وی با تاکید بر ضرورت آموزش مباحث مرتبط با اقلیم در سنین پایین و مدارس گفت: بانک مسکن به عنوان یک نهاد اقتصادی از وظایف اجتماعی خود غافل نشده است و از سال ۹۷ با کمپین من ایرانم مرا دریاب، به موضوعات مربوط به آب پرداخته است. در سالجاری به بحث خاک توجه شده و در سالهای آینده نیز به بحث هوا خواهیم پرداخت. در نتیجه بانک مسکن در نظر دارد به موضوع اقلیم توجه و تمرکز داشته باشد.
رحیمی انارکی با تاکید بر اینکه گذشتگان ما با توجه به مسائل روزمره توانسته بودند خود را با محیط زیست و اقلیم تطبیق بدهند اظهار داشت: نیاز است با آموزش به فرزندان، این تجربه به گذشتگان منتقل شود.
وی افزود: در این راستا بانک مسکن جشنواره انشانویسی با موضوع اب را برگزار و همچنین یک کتاب با موضوع آب در برخی از مدارس توزیع کرده است.
رحیمی انارکی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری معلمان نسل آینده از آموزش مناسبی در مباحث مرتبط با اقلیم برخوردار شوند و بتوانند گام مهمی در توسعه کشور بردارند.

در این مراسم همچنین از برگزیدگان جشنواره انشانویسی که با همت بانک مسکن برگزار شده بود تجلیل شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000