دیدار مدیر شعب استان مازندران با شهردار آمل

طی انتصاب جدید درشهرداری آمل، مصطفی تقوی مدیر شعب استان به منظور افزایش تعاملات و معرفی خدمات بانک مسکن با مهندس هاشمی شهردار آمل دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست مصطفی تقوی مدیر شعب استان با تبریک انتصاب مهندس سید حمید هاشمی به عنوان شهردار آمل و ضمن ارایه گزارش اجمالی از عملکرد بانک در استان ، تعامل با مردم و گشاده رویی را سرلوحه کار کارکنان بانک مسکن دانست و با توجه به تنوع خدمات سپرده ای و تسهیلاتی بانک مسکن، باعث افتخار دانست که تعاملات خود را با شهرداری آمل بیش از پیش گسترش دهد.

مدیر شعب مازندران با اشاره به اهتمام بانک در بازآفرینی شهری به عنوان اصلی ترین بانک عامل در تامین مالی تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده و همسو بودن فعالیت های فی مابین تصریح کرد : بدون شک پرداخت تسهیلات در بخش بافت فرسوده نشانگر دیدگاه و رویکرد بانک مسکن در بازسازی بافت های قدیمی استان می باشد که حاکی از نقش موثر بانک مسکن در احیای بافت های فرسوده شهری دارد.

همچنین مهندس سید حمید هاشمی شهردار آمل ،ضمن خوشامدگویی از حضور مدیر شعب بانک مسکن در شهرداری قدردانی کرد و افزود: آمل از قدیمی ترین شهرهای استان بوده و از بافت قدیمی وسیعی برخوردار است که انبوه سازان در صورت حمایت توسط بانک مسکن می توانند در بهسازی و نوسازی بافت قدیم تاثیرگذار باشند.

مهندس هاشمی ضمن تشکر از خدمات بانک مسکن در حمایت مالی از بخش مسکن در مناطق مختلف شهری و ضوابط ویژه این بانک در نحوه اعطای تسهیلات و نظارت بر مصرف تسهیلات در بخش های خرید، ساخت و تعمیر مسکن گفت: بانک مسکن به پاس عنایت ویژه به ایمن سازی، مقاوم سازی و زیباسازی مسکن و ساختمان که دکوراسیون اصلی شهر را تشکیل می دهد، به نوعی با شهرداری همدل و همکار می باشد.

هاشمی از تعامل مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران و شعب آمل تقدیر و اظهار کرد: در حوزه ساخت و ساز تعاملات شهرداری، بانک مسکن و انبوه سازان، می تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000