دهداری زاده :

هیچ فردی در صف انتظار تسهیلات مربوط به سیل نیست

نشست خبری مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس بانک در خرم آباد برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

مدیر شعب بانک مسکن لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هشتاد و یکمین سالروز تاسیس بانک مسکن برگزار شد از افزایش تسهیلات بانک مسکن خبر داد و عنوان داشت: تسهیلات بانک مسکن در لرستان 40 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تسهیلات ساخت و خرید مسکن برای خانه‌ اولی‌ها در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد به صورت فردی 80 و برای زوجین 160 میلیون تومان است.

دهداری زاده خاطرنشان کرد: در دیگر شهرهای استان لرستان این تسهیلات برای هر فرد 60 میلیون تومان و زوجین 120 میلیون تومان است. وی با بیان اینکه اقساط تسهیلات بانک مسکن 12 ساله است، بیان داشت برای بازسازی و تعمیر مسکن نیز 40 میلیون تومان با اقساط 5 ساله و نرخ 17.5 درصدپرداخت می شود.

مدیر شعب بانک مسکن در لرستان با بیان اینکه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات بانک مسکن وجود ندارد، افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات به سیل زدگان نیز بانک مسکن لرستان رتبه اول جذب و پرداخت تسهیلات را داشته است و هیچ فردی برای تسهیلات مربوط به سیل در صف انتظار نیست.

وی گفت :در حال حاضر 300 شغل به شکل‌های مختلف با بخش مسکن در ارتباط هستند که شکوفایی این حوزه در شکوفایی اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد. وی به سهم 24 درصدی بانک مسکن در پرداخت تسهیلات در لرستان اشاره کرد و افزود: در بخش عرضه و تقاضای بانک مسکن اقداماتی انجام داده که افزایش تسهیلات بانکی نیز در این زمینه است. دهداری‌زاده عنوان کرد: هیچ محدودیتی برای پرداخت این نوع تسهیلات وجود ندارد و متقاضیان از امروز می‌توانند برای دریافت تسهیلات به شعب بانک‌ مسکن مراجعه کنند.

وی یادآور شد: از سوی دیگر تسهیلات همزمان خرید و ساخت و تعمیر مسکن زوجین نیز پرداخت می‌شود که برای شهرهای خرم‌آباد و بروجرد میزان این تسهیلات 200 میلیون تومان و برای سایر شهرهای استان 160 میلیون تومان است.

مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در بحث پرداخت تسهیلات به سیل زدگان نیز بانک مسکن لرستان رتبه اول جذب و پرداخت تسهیلات را داشته و هیچ فردی برای تسهیلات مربوط به سیل در صف انتظار نیست. وی بیان کرد: سال گذشته هشت هزار و ۷۳۶ فقره انواع تسهیلات به متقاضیان در این استان پرداخت شد. مدیر امور شعب بانک مسکن استان لرستان گفت : در بحث خدماتی در جریان سیل در استان در دو مقطع با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک مسکن مجموعا 40 میلیون تومان کمک نقدی وتهیه 168 تخته فرش با همکاری استانداری و از طریق سامانه به سیل‌زدگان تحت پوشش بهزیستی اهدا شده است.

وی با اشاره به بحث بانکداری الکترونیک افزود : در حال حاضر در استان لرستان بیش از 36 دستگاه خودپرداز، 1690 دستگاه پایانه فروش(pos) و 16دستگاه کیوسک شعبه ای خدمات الکترونیک ارایه می دهد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000