همزمان با سالگرد تاسیس بانک مسکن برگزار می شود:

مسابقه کتابخوانی و نقاشی در مدارس ابتدایی کردستان

جلال الدین سلیمی مدیر شعب کردستان از برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی با موضوع گرامی داشت هشتاد و یکیمن سالگرد تاسیس بانک مسکن در سطح مدارس ابتدایی استان کردستان خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مدیر شعب استان در دیدار با مدیر کل و روسای نواحی و ادارات آموزش و پرورش استان کردستان درخصوص برگزاری این مسابقه گفت: مدیریت شعب کردستان در هشتادو یکمین سالگرد تاسیس بانک مسکن با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و به پاس گرامی داشت این روز بسیار مهم ، مسابقه کتابخوانی و نقاشی در سطح مدارس ابتدایی استان برگزار می کند.

سلیمی هدف از برگزاری این مسابقه را آموزش مفاهیم مالی در بانک مسکن و معرفی حساب پس انداز مسکن جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: نهال خدمتگزاری بانک مسکن امروز درخت تنومندی شده است که ثمره آن رونق و آبادانی ایران عزیز و تامین سرپناه برای آحاد جامعه است که این دوره خدمتگزاری توسط روابط عمومی مدیریت به صورت داستانی کوتاه توصیف شده و دانش آموزان با مطالعه این داستان و ترسیم تصویر ذهنی خود از بانک مسکن ، با مفاهیم نوع دوستی ، خدمتگزاری و همدلی برای ساخت فردایی بهتر برای ایران اسلامی آشنا می شوند.

در ادامه این مراسم رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با تبریک 81 امین سالگرد تاسیس بانک مسکن گفت: بدون شک یکی از اتفاقات مبارک و بسیار مهم در تقویم این سرزمین، تاسیس بانک مسکن در راستای خانه دار کردن مردم شریف ایران خصوصا اقشار کم درآمد جامعه است که نتیجه فعالیت این بانک ، ایجاد آرامش و امنیت زیر سقفی، برای تک تک ما ایرانیان است.

قربانی برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی را موجب تقویت فرهنگ کتابخوانی و خودباوری و ترسیم آینده ای مطمئن و آموزش مفهوم آرامش به همراه اعضای خانواده زیر سقفی مشترک به دانش آموزان دانست و از مدیریت بانک مسکن استان کردستان به سبب برگزاری این مسابقه برای ارتقای حس مسوولیت پذیری دانش آموزان قدردانی کرد.

لازم بذکر است مسابقه کتابخوانی و نقاشی گرامی داشت هشتادو یکیمن سالگرد تاسیس بانک مسکن از 25 دی ماه در سطح مدارس ابتدایی استان کردستان آغاز شده است و دانش آموزان استان می توانند آثار خود را حداکثر تا 5 بهمن ماه 98 به روابط عمومی مدیریت شعب استان کردستان ارسال کنند ./.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000