بازدید عضو هیأت مدیره بانک از شعب حوزه شرق استان تهران همزمان با سالروز تأسیس بانک

مدیریت شرق تهران از بازدید عضو هیأت مدیره بانک مسکن همزمان با سالروز تأسیس بانک از شعب دماوند، گیلاوند و بومهن خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این بازدید نادر قاسمی عضو هیأت مدیره بانک ، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری ، داود خلجستانی مدیر امور حقوقی، رضا صادقی اقدم رییس اداره کل امور مدیریت های شعب و حمید غفاری مدیر شعب منطقه شرق تهران حضور داشتند.

در این بازدید نادر قاسمی ابتدا ضمن تبریک به مناسبت هشتاد و یکمین سالگرد تأسیس بانک و بیان گوشه هایی از سابقه درخشان بانک در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات طی سالیان طولانی تأسیس خود به ویژه پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی کشور و مشارکت در آن و همچنین پرداخت تسهیلات طرح اقدام ملی که نقش بسزایی را در تهیه مسکن و تأمین مهمترین نیاز مردم ایفا می کند، تصریح کرد: تفاوت عمده و وجه تمایز بانک مسکن با سایر بانک ها در شبکه بانکی، کمک به خانه دار شدن مردم با کسب حداقل سود است .

وی در ادامه اذعان داشت: با توجه به حوادث اخیر و شهادت سردار قاسم سلیمانی، بانک تصمیم گرفت امسال بودجه ای که هر ساله برای برگزاری جشن سالگرد تأسیس بانک در نظر می گیرد را به پاس زحمات و رشادت های شهید سلیمانی به ساخت مدرسه ای در یکی از مناطق محروم استان کرمان تخصیص دهد.

غفاری نیز با اشاره به آمار عملکرد مدیریت شرق در حوزه های مختلف اظهار داشت: مدیریت شرق تهران با تلاش پرسنل خود از ابتدای سال تا کنون توانسته است 116 درصد هدف خود را در جذب منابع محقق کند و در بخش وصول مطالبات جزو مدیریت های کاهشی باشد. در حوزه صدور ضمانتنامه های بانکی نیز تاکنون به 85 درصد هدف رسیده ایم که امیدواریم تا پایان سال به کل هدف دست یابیم.

در پایان این بازدید علمداری، خلجستانی و صادقی اقدم از عملکرد مدیریت شرق تهران در بخش های وصول مطالبات و جذب منابع تقدیر و ابراز امیدواری کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000