عضو هیأت مدیره بانک مسکن:

اخلاق مداری لازمه ی یک بانکدار حرفه ای است

آقاملائی عضو هیأت مدیره بانک به همراه صادقی اقدم رییس اداره کل امور شعب و خاکی رییس اداره کل ساختمان از ۱۹ شعبه و حوزه های تحت پوشش مدیریت اصفهان بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این بازدید ها که طی دو روز با هدف بررسی وضعیت ساختمانی شعب و با همراهی مدیر استان، معاون اجرایی و مسوول حوزه حراست صورت پذیرفت، آقاملائی ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان ، اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع را لازمه ی یک بانکدار حرفه ای عنوان کرد و گفت: می باید فضاهای داخلی و خارجی شعب با هدف تکریم مشتریان و ایجاد رضایتمندی آن ها بهبود و ارتقاء یابد.

وی با اشاره به وضعیت شعب و شرایط فعلی اقتصادی و رقابتی روز خاطرنشان کرد : توفیقات مدیریت اصفهان در همه بخش ها به ویژه جذب منابع و وصول مطالبات ، نشان دهنده ی فعالیت های ثمربخش و تلاش ارزشمند کارکنان استان بوده و انتظار می رود که در دوماه پایانی سال نیز تمامی پرسنل استان با اهتمام بیشتر نسبت به جذب منابع پایدار و وصول مطالبات معوق اقدام کنند.

عضو هیأت مدیره با تاکید بر خدمات کارمزد محور افزود : یکی از عوامل تاثیرگذار بر سودآوری بانک، گسترش کمی و کیفی خدمات کارمزد محور به ویژه صدور ضمانتنامه و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک است و انتظار می رود همه شعب استان با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای کنند.

آقاملائی در ادامه پیگیری مستمر را از راهکارهای وصول مطالبات معوق برشمرد و گفت : همه شعب باید با حساسیت ویژه نسبت به برنامه ریزی مدون و تقسیم پرونده های مطالباتی اقدام کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود در جهت کاهش مطالبات تلاش موثر نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری کارکنان بتوانند از فرصت های موجود بنحو مطلوب استفاده کرده و ضمن تبدیل تهدیدها به فرصت ها، با بهره برداری مناسب از ابزارها و خدمات منحصر بفرد بانک با توجه به هدف مترقی و خیرخواهانه بانک مسکن که کمک به خانه دار شدن اقشار جامعه است، اقدامات مؤثری به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم به ویژه قشر متوسط جامعه و همچنین ارتقای جایگاه بانک به عمل آورند.

آقاملائی در این بازدیدها علاوه بر ارائه رهنمودها و توصیه های لازم ، به برخی سؤالات و ابهامات همکاران نیز پاسخ دادند.

همچنین حسن نوروزی مدیر اصفهان نیز به ارائه گزارش عملکرد از وضعیت مدیریت و شعب تحت پوشش پرداخت و گفت : با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در فضایی مناسب در نظر داریم با حمایت های هیأت مدیره بانک و مساعدت ادارات مرکزی نسبت به بازسازی اساسی ، جابجایی و بهینه سازی مکان های جغرافیایی و ادغام برخی شعب استان اقدام کنیم.

گفتنی است در روز اول از شعب نورباران، بازار قنادها، شهیدمطهری و هفده شهریور ملک شهر، امام خمینی (ره) ، شهرک قدس ، مرکزی و منظریه خمینی شهر، فلاورجان و بهارستان بازدید و سپس با حضور در گلستان شهدای اصفهان با اهدای گل به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهیدان خرازی،کاظمی و ردانی پور ادای احترام کرده و با آرمان های ایشان تجدید پیمان کردند. در روز دوم نیز از شعب مسجدسید، میدان جمهوری، چهارباغ پایین ، مرکزی و حافظ شاهین شهر، حوزه غرب و در ادامه شعب امام حسین(ع) ،مرکزی ، محتشم و امام(ره) کاشان و حوزه شمال بازدید به عمل آمد.

6008001/26/2020 9:02:41 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2020/01/202001104533878739_Thum.jpg


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000