مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری:

مدیریت چهارمحال و بختیاری میزبان نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان

مدیریت چهارمحال و بختیاری میزبان نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیریت شعب استان میزبان نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان چهارمحال و بختیاری شد. این مراسم در محل مدیریت شعب استان با حضور اعضای کمیسیون هماهنگی بانک ها و مدیران شبکه بانکی استان و مدیرکل اداره اطلاعات استان و مدیران ستاد دهه فجر استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه محسن ربانی یکتا، مدیر استان پس از تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان سانحه هواپیمایی اخیر، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

در ادامه مدیر استان ضمن خیر مقدم به میهمانان و مدعوین حاضر در جلسه، بابت افتخار میزبانی مدیران شبکه بانکی استان و تقارن این نشست با ایام هشتاد و یکمین سالگرد تاسیس بانک مسکن ابراز خرسندی کرد.

ربانی یکتا در ادامه خاطر نشان کرد: در 25 دیماه سال 1317 بانک رهنی ایران به عنوان چهارمین بانک دولتی کشور شروع به کار کرد و اکنون هشتاد و یکمین سالگرد افتخارآمیز خود را در حالی پشت سر می گذارد که ضمن تلاش در راستای تامین مسکن و سرپناه اقشار مختلف جامعه ، اهداف والایی همچون: مشارکت در فعالیت های انسان دوستانه و مسوولیت های اجتماعی – کمک در تامین مسکن اقشار محروم و کم درآمد – احیا و بازآفرینی بافت فرسوده شهری - کمک به عمران و آبادانی کشور و تلاش در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را فرا روی خود قرار داده و خدمت به مردم کشور را افتخار خود می داند.

مدیر استان با ارائه گزارش مختصری از اقدامات بانک مسکن در حوزه های خدمت رسانی به مردم استان سخنان خود را ادامه داد.

در ادامه این جلسه، احمدرضا صباغی رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان ضمن خیر مقدم به حاضرین ، از میزبانی بانک مسکن جهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد، صباغی در ادامه اظهار کرد: جلسه کمیسیون شورای هماهنگی بانک های استان هر دوماه، یک بار به منظور هماهنگی بیشتر شبکه بانکی استان با هدف بررسی مسائل و مشکلات شبکه بانکی استان برگزار می شود و فراخور شرایط و مناسبت های پیش رو و بنا به ضرورت از برخی از مدیران و مسوولین استانی جهت حضور در جلسه دعوت به عمل می آید، وی گفت: با عنایت به ایام دهه مبارک فجر و انتخابات پیش رو و اهمیت بالای این رویدادها برای کشورمان، از مدیر کل اداره اطلاعات استان و مدیران ستاد اجرایی دهه فجر دعوت به عمل آمده است.

در ادامه مدیر کل اداره اطلاعات استان پس از تسلیت شهادت حضرت صدیقه کبری(س)، از حضور در بین مدیران شبکه بانکی استان ابراز خرسندی کرد، حق شناس از کارکنان پرتلاش شبکه بانکی به عنوان رزمندگان اقتصادی کشور یاد نمود. وی افزود تلاش ها و خدمات شبکه بانکی در راستای رونق بخشیدن به چرخه اقتصادی ، ایجاد اشتغال و رفع نیازهای ضروری مردم انکار ناپذیر است.

مدیر کل اداره اطلاعات در ادامه با اشاره بر اهمیت داشتن ایمان بالا در ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان، تاکید کرد: به عنوان مدیران استان وظیفه داریم نسبت به مشکلات اقتصادی مردم حساس بوده و با دلسوزی بیشتری به نیازهای مردم رسیدگی کرد.

وی افزود: شبکه بانکی استان باید تلاش کند ضمن رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی و مراجع ذیصلاح، با تسهیل در شرایط ارائه خدمات بانکی، گره گشای مسائل و مشکلات اقتصادی مردم عزیز استان باشد.

حق شناس در ادامه با تشریح شرایط حساس اقتصادی و سیاسی کشور، بر اهمیت وجود امنیت اقتصادی برای مردم کشور و نقش شبکه بانکی در راستای تامین آن، تاکید نمود.

در ادامه رییس ستاد دهه فجر استان پس از تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سلیمانی بر اهمیت برگزاری بزرگداشت هرچه باشکوه تر ایام دهه مبارک فجر در سال جاری تاکید کرد، علی گرجی اظهار کرد: برنامه ریزی شبکه بانکی استان برای برگزاری مراسمات فرهنگی و ورزشی در این ایام قابل تقدیر است ، وی افزود: حضور پرشور کارکنان شبکه بانکی در بزرگداشت این ایام و لزوم مشارکت و وحدت رویه در برنامه های شبکه بانکی با هماهنگی با ستاد دهه فجر استان مورد انتظار است.

در ادامه جلسه سایر مدیران شبکه بانکی در خصوص مسائل و مشکلات خود و برگزاری هرچه باشکوه تر ایام مبارک دهه فجر به بحث و گفتگو نشستند و برای همکاری در برگزاری مراسمات فرهنگی و ورزشی این ایام اعلام آمادگی کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000