معاون عمرانی استانداری اردبیل:

عملکرد بانک مسکن در خانه دار کردن مردم ستودنی است

عملکرد بانک مسکن در خانه دار کردن مردم ستودنی است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ابوالفضل کوهی فرد ، مدیر شعب استان اردبیل با معاون عمرانی استانداری استان اردبیل به همراه کارشناس روابط عمومی و معاون دایره وصول مطالبات مدیریت شعب و مدیر عامل شرکت طرف قرارداد وصول مطالبات روستایی(عدالت گستران محجوب) ، در خصوص مساعدت همه جانبه دستگاه های ذی ربط به وصول مطالبات روستایی،دیدار کرد.

ابتدا مدیر شعب اردبیل ضمن ارائه آمار و عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات از جمله تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: بانک مسکن توانسته است تعداد62 هزارواحد تسهیلات از محل مسکن مهر پرداخت نماید که از این تعداد حدود 12500 فقره تسهیلات روستایی پرداخت نموده است. از این تعداد حدود 7000 فقره معوق داریم و شایسته است که با همکاری همه نهاد های مرتبط بتوانیم مطالبات بانک را به حیطه وصول درآورده و دوباره در چرخه اشتغال استان وارد کنیم و با پرداخت تسهیلات مجدد به مشتریان موجب رونق اقتصادی شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با پرداخت حدود 28هزارمیلیارد دراستان اردبیل که حدود 30% تسهیلات پرداختی است بیشترین تسهیلات را در بین شبکه بانکی پرداخت کرده ایم و سهم به سزایی در اشتغالزایی نیروی کار استان داشته ایم .

مدیر شعب اردبیل هدف از این دیدار و نشست با آقایان قلندری(معاونت عمرانی استانداری) را در خواست همکاری بخشداری ها و دهیاری ها و شوراها برای وصول مطالبات روستایی عنوان کرد.

آقای قلندری معاونت عمرانی استانداری اردبیل با ابراز خرسندی از حضور مدیر شعب اردبیل از تلاش برای آبادانی استان که توسط بانک مسکن انجام می شود قدرانی کرد و گفت عملکرد بانک مسکن در خانه دار نمودن اقشار مختلف مردم ستودنی است.

وی گفت در بانک اصل اینست که منابع پرداختی بابت تسهیلات به خزانه بانک برگردد تا بانک بتواند با وارد کردن آن در چرخه تولید با اعطای تسهیلات کوتاه مدت و بلندمدت باعث رونق اقتصادی شود که در این فقره بانک مسکن عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده است ،لیکن برای برگشت منابع باید دست به دست همدیگر داده تا بانک را در این امر خطیر یاری کنیم.

قلندری در ادامه افزود :برای این کار از ظرفیت شورای مسکن استان که بطور مرتب جلسات آن برگزار می شود استفاده خواهیم برد و با تشکیل کارگروهی در این خصوص سازو کاری را باید طراحی نماییم تا پس از پرداخت تسهیلات با کمترین نیرو و انرژی مطالبات به بانک برگردد .

جمالی مدیر عامل شرکت حقوقی طرف قرارداد وصول مطالبات روستایی نیز با ارایه عملکرد شرکت عدالت گستران محجوب در سالجاری از همکاری صمیمانه بانک مسکن تشکر نمود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000