دعوت بانک از مشتریان برای کمک به زندانیان غیر عمد

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، از مشتریان و کارمندان این بانک خواست تا در ایام پایانی سال اهتمام ویژه ای برای حمایت از آزادی زندانیان غیرعمد داشته باشند.
پایگاه خبری بانک مسکن

مسعود ایزدی در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان یک نهاد مالی علاوه بر سیاست های محوله به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای، نگاه ویژه به مسوولیت های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای بانک مسکن در حوزه های مرتبط با مسوولیت های اجتماعی افزود: در دومین دوره جایزه مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران، بانک مسکن مورد تقدیر قرار گرفت و «نشان اهتمام عمل به مسوولیت اجتماعی» به مدیرعامل بانک اهدا شد.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: بانک مسکن به عنوان یک نهاد مالی همواره تلاش کرده در عرصه های اجتماعی نیز نقش خود را ایفا کند و در این زمینه نیز فعال باشد.

ایزدی گفت: در همین راستا یکی از عرصه هایی که بانک تلاش کرده اهتمام ویژه در آن داشته باشد، کمک به آزادی زندانیان غیرعمد است که در این زمینه تلاش شده هم با حمایت کارمندان بانک و هم مشتریان در این زمینه گام بردارد.

وی تأکید کرد: در ایام پایانی سال همگام با وجود شور و نشاط اجتماعی ناشی از سال نو انتظار می رود مردم نگاهی به خانواده هایی داشته باشند که سرپرستان آنها بنا به دلیل غیرعمد در زندان به سر می برند و در حد وسع مالی خود از هیچ حمایتی دریغ نکنند.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: قطعاً بانک مسکن در این ایام نگاه ویژه تری به این موضوع دارد و از کارمندان و مشتریان خود نیز درخواست می کند تا با حمایت های مالی خود ولو اندک در آزادی زندانیان غیر عمد سهیم باشند و دل خانواده های این افراد را شاد کنند.

ایزدی گفت: به استناد گزارشات ستاد دیه استان تهران، میانگین کمک این ستاد به هر زندانی به طور میانگین 28 میلیون تومان بوده است و تقریباً از ابتدای امسال حدود 545 زندانی غیرعمد آزاد شدند.

وی افزود: متأسفانه آثار مخرب اجتماعی دوری سرپرستان خانوار از خانواده کم نیست. وقتی یک زندانی غیرعمد در بند زندان است، فقط شخص زندانی را درگیر نمی کند بلکه یک خانواده درگیر می شود؛ فرزندان وی از تحصیل باز می مانند و شرایط سختی برای خانواده رقم می خورد که می تواند آثار اجتماعی ناخوشایندی برای جامعه به همراه داشته باشد.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن تأکید کرد: خوشبختانه با نیت و اراده ملت ایران که همواره با روحیه هم نوع دوستی در شرایط مختلف به حمایت از یکدیگر وارد عرصه های مختلف شدند، این امید می رود که در ایام پایانی سال کمک های نقدی برای آزادی زندانیان غیرعمد افزایش یابد.

وی گفت: بانک مسکن نیز علاوه بر تبلیغ و فرهنگ سازی حمایت از زندانیان غیرعمد در بین کارمندان و مشتریان خود، تلاش می کند تا بسترهای لازم را در این زمینه فراهم کند. یکی از این بسترها می تواند قرار دادن گزینه ای برای دریافت کمک های مشتریان بر روی صفحه دستگاه های خودپرداز بانک باشد که قطعاً در این زمینه اقدامات لازم صورت می گیرد تا مشتریان و کارمندان بتوانند از این طریق وجوه خود را با سهولت بیشتری برای امور خیر ارایه دهند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000