به انتخاب استاندار و کمیسیون هماهنگی بانکهای استان:

سلیمی مدیر برتر شبکه بانکی کردستان در حوزه ارتباطات و ورزش شد.

طی مراسمی با حضور معاون استاندار و مدیران و کارکنان شبکه بانکی استان ، از جلال الدین سلیمی به عنوان مدیر برتر شبکه بانکی استان در عرصه ارتباطات و ورزش تقدیر بعمل آمد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان ضمن تقدیر از حضور بسیار ارزشمند بانک مسکن در توسعه ارتباطات و ورزش در کنار توسعه بخش مسکن گفت: بانک مسکن یکی از ارکان اصلی توسعه مسکن به عنوان محور کلیدی بخش اقتصاد است و امروز نیز شاهد حضور ارزشمند این بانک در عرصه ارتباطات و توسعه ورزش استان به عنوان یکی از بانک های مؤثر و برتر شبکه بانکی هستیم.

در ادامه علی اشرف یوسفی قیاسی رییس کمیسیون بانک های استان نیز از تلاش ها و زحمات بانک مسکن در کمیسیون هماهنگی بانک ها و حوزه ارتباطات و ورزش تقدیر کرد و گفت: مدیر و کارکنان بانکی در سال 98 بیشترین همکاری و همراهی با کمیسیون در جهت برگزاری برنامه ها و انعکاس دستاورهای شبکه بانکی استان داشته اند.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان در ادامه برگزاری این مراسم را موجب ایجاد انگیزه در میان کارکنان شبکه بانکی در جهت ارایه خدمات بهتر و برتر به مردم استان عنوان کرد و از برگزاری این مراسم در سال های آتی و تقدیر از برترین های شبکه بانکی استان در حوزه های عملکردی و ارتباطات و ورزش خبر داد.

لازم بذکر است در پایان این مراسم از جلال الدین سلیمی بعنوان مدیر برتر، یونس احمدی به عنوان معاون مالی و فناوری برتر، شیرزاد صلواتی به عنوان دایره منابع انسانی و لقمان فلاحی به عنوان روابط عمومی برتر شبکه بانکی استان در حوزه ارتباطات و ورزش با اهدای تندیس، لوح و هدایای تقدیر بعمل آمد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000