در دومین المپیاد ورزشی کارکنان شبکه بانکی کردستان

بانک مسکن بر سکوی چهارم ایستاد

در مراسم اختتامیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان کردستان با حضور معاون استاندار و مدیران بانک های دولتی و خصوصی استان بانک مسکن بر سکوی چهارم ایستاد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان بانک ها را زیر بنای اصلی توسعه استان معرفی کرد و گفت: همدلی و تعامل بانک‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی، موجب توسعه اقتصادی استان خواهد شد، لذا برگزاری چنین رقابت هایی موجب ایجاد روحیه نشاط در کارکنان بانک ها در ارایه خدمات با کیفیت تر به مردم استان می شود.

جعفری در ادامه این جلسه از مدیران شبکه بانکی در برگزاری دومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ها تقدیر کرد و افزود: امروز هرکجا شاهد افتتاح پروژه و یا طرح اقتصادی و یا خدماتی هستیم قطعاً پشت صحنه آن حضور بانک ها و کارکنان زحمتکش شبکه بانکی است و توسعه همه جانبه استان خصوصاً در بخش اقتصادی بدون بانک ها میسر نخواهد بود.

لازم بذکر است در این مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر به مدت 8 روز در دو بخش مردان رشته های فوتسال، تیراندازی، فوتبال دستی و بخش زنان در رشته دارت برگزار شد، در رشته فوتسال بانک کشاورزی حائز رتبه اول، بانک ملی در جایگاه دوم و بانک مسکن به مقام سوم درست یافت.

همچنین در مسابقات فوتبال دستی نیز تیم بانک های مهراقتصاد و رفاه بر سکوی اول و دوم و تیم بانک مسکن متشکل از آقایان امید محمود نسب و شهاب الدین جعفری حائز رتبه سوم شدند.

در رشته تیراندازی نیز بانک مهر اقتصاد اول و احسان بردبار از بانک مسکن دوم و تیم بانک کشاورزی بر سکوی سوم ایستاد.

در مسابقات دارت بانوان نیز نفرات اول و دوم از بانک ملی و جایگاه سوم به بانک مهر اقتصاد رسید.

گفتنی است در مراسم اختتامیه دومین دوره المپیاد فرهنگی ، ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان کردستان از مدیران برتر شبکه بانکی ، تیم ها و نفرات برتر این مسابقات با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000