بانک مسکن موفق ترین و تاثیرگذارترین بانک تخصصی کشور

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی بانک مسکن را موفق ترین و تاثیرگذارترین بانک تخصصی کشور دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این مطلب را محمدحسین شرکاء رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان در مراسم روز مهندس عنوان کرد.

وی ادامه داد : اقدامات بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی حوزه مسکن و ساختمان به خصوص در سال های اخیر بسیار تاثیرگذار و قابل تحسین است. شرکاء از تعامل مدیریت خراسان رضوی و همچنین شعبه بلوار خیام مشهد در ارائه خدمات به این سازمان و مهندسین ناظر تقدیر کرد و گفت: خراسان رضوی به عنوان اولین استان در اجرای طرح ارجاع کار بسیار موفق عمل کرده است و طی جلسات برگزار شده در سازمان مرکزی نظام مهندسی ساختمان مقرر گردید تفاهم نامه این استان با بانک مسکن به عنوان الگو برای سایر استان ها اجرائیشود.

بر اساس این گزارش همزمان با پنجم اسفندماه روز مهندس، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان به همراه حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت، محمدطاهرقائینی رئیس شعبه بلوار خیام مشهد، عاطفه اروجی معاون دایره ارتباطات و بازاریابی و هادی عبدی از کارکنان این دایره با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان و با اهداء تندیس و گل به رئیس و اعضاء هیات رئیسه این سازمان این روز را گرامی داشتند.

خطیب زاده در این مراسم ضمن تبریک روز مهندس، از اقدام این سازمان در انتخاب بانک مسکن به عنوان بانک عامل خود تقدیر و تشکر کرد. وی اظهار داشت : سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان مشتری خاص و هدف این مدیریت مورد توجه ویژه بوده و ارائه خدمات مطلوب به این سازمان و اعضاء آن از اولویت های ما می باشد.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با دارا بودن بیش از 400میلیارد ریال منابع، 15،000 فقره حساب مهندسین ناظر، 2 درگاه پرداخت اینترنتی فعال و 30فقره دستگاه کارتخوان فروشگاهی از مشتریان ویژه مدیریت خراسان رضوی است .

همچنین مدیر شعب استان در اقدامی دیگر از کارکنان مهندس این استان، با اهداء هدایایی تقدیر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000