رییس اداره کل امور مدیریت شعب بانک مسکن تشریح کرد

اتخاذ تدابیر لازم در شعب برای مقابله با کرونا

رییس اداره کل امور مدیریت شعب با تشریح جزییات تغییر ساعت کاری بانک مسکن، تدابیر لازم در شعب برای مقابله با کرونا را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در هفته جاری با توجه به دستورالعمل شورای هماهنگی بانک های کشور و دبیر کمیته بحران استانداری، ساعات کاری ادارات مرکزی، ستاد مدیریت های شعب استان ها و مناطق، حوزه ها و شعب تحت پوشش، شعبه مستقل مرکزی تهران و شعب بانک های استان ها از روز شنبه مورخ 10 اسفند ماه تا پنجشنبه تاریخ 15 اسفند سال جاری تغییر یافت. در این شرایط ساعات کاری به 8 تا 13 و ساعت ارائه خدمات از 8:30 الی 12:30 تعیین شد و به مدت یک هفته، باجه عصر بانک های کل کشور تعطیل اعلام می شود.

رضا صادقی اقدم، رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، توضیح داد: این دستورالعمل به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان تهران به بانک ها ابلاغ شده و بانک مسکن نیز با ابلاغ آن به تمامی شعب، همکاری لازم را به عمل آورده است.

وی با تاکید بر این که در تمام شعب طی ساعات کاری، تمام خدمات بانکی ارائه خواهد شد گفت: همچنین بانک مسکن در تمامی شعب، تمامی موارد بهداشتی لازم، جهت رفاه حال کارکنان و مشتریان را رعایت می کند.

صادقی اقدم درباره ساعات کاری سایر استان ها نیز تاکید کرد: در اکثر استان ها کاهش ساعت کاری منوط به تصمیم شورای هماهنگی بانک های استان است، که البته با توجه به درگیر شدن این بیماری اکثر استان ها، این کاهش ساعت کاری ابلاغ شده است.

رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن در پاسخ به این پرسش که آیا این روند در هفته های آتی ادامه خواهد داشت، گفت: این امکان وجود دارد، البته بانک مسکن در این زمینه تابع ضوابط وضع شده از سوی شورای هماهنگی بانک های کشور است.

وی افزود: همچنین تمامی هماهنگی در بانک مسکن میان مدیریت ها صورت گرفته است. از سوی دیگر، به مدیریت شعب ابلاغ شده در صورتی که هر یک از کارکنان، هر گونه علائم بیماری داشته باشد، با مرخصی آن موافقت شود و سخت گیری در این خصوص وجود ندارد.

صادقی اقدم با تشکر از کارکنان شعب برای ارائه خدمات مالی در این شرایط تاکید کرد: لازم است که در وضعیت کنونی، بدون ایجاد نگرانی و رعایت بهداشت عمومی در مقابل این بیماری ایستادگی کنیم، در این شرایط بانک مسکن از تمام ظرفیت های خود برای ارائه خدمت به شهروندان استفاده خواهد کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000