با حضور وزیر راه و شهرسازی؛ عملیات ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در جنوب فارس آغاز شد

ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی

عملیات اجرایی ۱۸۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در فارس با حضور وزیر راه و شهرسازی در لارستان آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا،عملیات اجرایی ۱۸۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در فارس با حضور وزیر راه و شهرسازی در لارستان آغاز شد. در این طرح قرار است ۲۰۰ واحد در لار، ۲۰۰ واحد در گراش،۲۰۰ واحد در خنج، ۱۸۰ واحد در لامرد، ۲۰۰ واحد در اوز و ۲۲۰ واحد در بخش گله دار ساخته شود.

کلنگ ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در فارس با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، عنایت الله رحیمی استاندار فارس،امام جمعه لارستان، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج،گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران گراش و لارستان، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و فارس، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان های لارستان و گراش و اقشار مختلف مردم در لارستان به زمین زده شد.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات ۱۸۰۰ واحد طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان فارس گفت: ۴۰۰ هزار واحد در طرح اقدام ملی تولید مسکن در کشور تا سال ۱۴۰۰ به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی افزود: در طرح اقدام ملی تولید مسکن اتفاق های بسیار خوبی افتاده است. اولاً کل زمین هایی که برای این طرح انتخاب شده زمین های مرغوب است یعنی زمین هایی است که در بافت شهر قرار دارد و از تاسیسات زیربنایی و خدمات شهری برخوردار است.

محمد اسلامی اضافه کرد: نکته مهم دیگری که در این طرح وجود دارد اینکه سهم مردم در آن حداکثر است و در خیلی از شهرها زمین را بر اساس ثبت نامی که انجام دادیم و تشخیص داده شده که افراد واجد شرایط هستند زمین را به صورت فردی و گروهی به آنها خواهیم داد که خودشان با نظارت سازمان های نظام مهندسی در استان ها ساختمان های خود را احداث کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موارد فوق افزود: از این طریق یک نهضت خانه سازی در کشور شکل گرفته و امیدواریم شتاب بیشتری بگیرد. وی گفت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر این طرح بر عهده بنیاد مسکن و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر دستگاه ها و شرکت های گوناگون طرف قرارداد ما هستند.

در طرح اقدام ملی تولید مسکن قرار است ۲۰۰ واحد در لار، ۲۰۰ واحد در گراش،۲۰۰ واحد در خنج، ۱۸۰ واحد در لامرد، ۲۰۰ واحد در اوز و ۲۲۰ واحد در بخش گله دار ساخته شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000