اجرای یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع پروژه توسط «ثمسکن» در افق ۱۴۰۰

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از اجرای یک میلیون و 500 هزار پروژه در حال ساخت در افق 1400 خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با مشارکت بیش از 78 درصد سهامداران روز گذشته (دوشنبه 19 اسفند) در محل سالن اجتماعات گروه سرمایه گذاری مسکن تشکیل شد.
این جلسه با انتخاب مصطفی ازگلی به عنوان رییس، سید قاسم هاشمی راد به عنوان ناظر، کامران مهرانی به عنوان ناظر و حنظله فندرسکی معاون مالی و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان منشی رسمیت یافت.
احداث پروژه‌های جدید تعریف شده، افزایش سهم گروه ازطرح‌های بازآفرینی شهری با هدف افزایش زیر بنای در دست ساخت و بکارگیری فناوری‌های نوین در ساخت همگام با اهداف توسعه‌ای دولت و بانک مسکن، از برنامه‌های استراتژیک شرکت در سال مالی 99 عنوان شد.
بعد از اعلام رسمیت جلسه، روزبه ظهیری هاشمی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، گزارش فعالیت یک ساله هیأت مدیره را برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال مالی 98 برای حاضران قرائت کرد.
ظهیری ضمن تشریح عملکرد سال گذشته گروه، دست یابی به زیربنای در دست ساخت بیش از یک میلیون و 500 هزار متر مربع در افق 1400 خبر داد.
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن، با اشاره به اصلاح سبد محصولات شرکت و تمرکز بیشتر بر واحدهای مسکونی میان درآمدی، بر اقدامات مهم انجام شده در راستای ورود به بازارهای جدید تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به تعریف 31 پروژه به میزان 6521 واحد در قالب طرح آباد (آغاز- بهود- اقدام دوباره) گفت: در راستای توسعه فعالیت‌ها در سراسر کشور که تماماً با طی مراحل مختلف کارشناسی در شرکت های تابعه و هلدینگ مورد تصویب کمیته سرمایه گذاری قرار گرفته است، جهش قابل توجهی نسبت به سنوات گذشته در گروه آغاز شده که عملیات اجرایی اغلب این پروژه‌ها نیز شروع شده است.
تقسیم سود نقدی سهامداران
در ادامه و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به پایان آذرماه سال 98 به تصویب حاضران در مجمع رسید.
تصمیم گیری در خصوص سود نقدی سال مالی 98 دستور بعدی جلسه مجمع بود که مقرر شد سود نقدی10 ریالی به ازای هر سهم میان سهامداران شرکت تقسیم شود.
در این مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی 99 و هم چنین روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال انتخاب شد.
همچنین در ادامه بانک مسکن، شرکت گروه مالی بانک مسکن، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و شرکت عمرانی مسکن گستر به عنوان اعضای هیأت مدیره شرکت انتخاب شدند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000