۸۲۰۰ واحد در دست اجرا توسط شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن

شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن در حال حاضر 8 هزار و 250 واحد مسکونی در دست ساخت دارند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن در 28 استان و 36 شهر کشور گسترده شده اند. این شرکت ها در حال حاضر 8 هزار و 257 واحد مسکونی در دست ساخت و حدود 3 هزار و 590 واحد مسکونی در مرحله طراحی، مطالعه و بررسی دارند.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن که در سال 82 از شرکت سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد، در سال 85 به عنوان یک نهاد مالی نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید. آخرین سرمایه ثبت شده گروه سرمایه گذاری مسکن 5500 میلیارد ریال است.

گروه سرمایه گذاری مسکن در مدیریت فعلی از یک سو ایفاگر نقش حاکمیتی، هدایت و نظارت بر شرکت های تابعه و از سوی دیگر بستر ساز خلق فرصت های کسب و کار و ارایه کننده خدمات پشتیبانی ارزش آفرین برای شرکت های تابعه است و در همین راستا در بازبینی زنجیره ارزش گروه، مجموعه فرآیندهای اصلی و پشتیبان مورد نیاز جهت تحقق ماموریت های گروه تعریف شده و بازبینی کلیه نظام ها، الزامات، رویه ها و فرم های مورد نیاز جهت حصول اطمینان از تحقق اهداف در دستور کار قرار گرفته است.

در واقع زنجیره ارزش گروه تمامی فعالیت های مورد نیاز از زمان تولد یک پروژه تا تکمیل و تحویل آن به مشتریان پیش بینی شده و در زنجیره ارزش گروه طبقه بندی شده است. برخی از این فعالیت ها در سط شرکت مادر به صورت متمرکز انجام می پذیرد و برخی از فعالیت ها با مسئولیت شرکت های تابعه اجرا خواهد شد.

در راستای تکمیل چرخه بهبود نظام فکری و تحول در پارادایم مدیریتی، پس از بازبینی زنجیره ارزش، مجموعه فرآیندهای اصلی زنجیره ارزش مورد بازبینی قرار گرفته و فرآیندهای تریف پروژه، طراحی، بازبینی و فروش، مدیریت عملکرد و کنترل کیفیت بازطراحی شده و در مراحل انتهایی تصویب قرار گرفت اند.

با توجه به اینکه این بازبینی ها با تکیه کامل بر توان تخصصی درون سازمانی انجام شده، همزمان با انجام اصلاحات، چرخه استقرار فرآیندها حتی پیش از تصویب نهایی در گروه پیگیری شده است و در حال حاضر تمام الزامات مدنظر در مراحل مختلف چرخه عمر پروژه از تعریف ویژگی ها و ورود به پروژه ها تا الزامات ضروری در فروش واحدها اجرایی شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000