تقدیر و حمایت از مدافعان سلامت استان یزد

بانک مسکن از مدافعان سلامت این استان که در بخش مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونای بیمارستان شهید صدوقی یزد مشغول به ارائه خدمات می باشند تقدیر و تشکر نمود.
پایگاه خبری بانک مسکن

مدیر شعب استان یزد گفت: بانک مسکن استان یزد در شرایط شیوع ویروس کرونا ضمن ارائه خدمات بانکی به مشتریان بارعایت اصول بهداشتی و ایمنی جهت در امان ماندن کارکنان و مشتریان خود از ابتلا به بیماری، در راستای مسئولیت اجتماعی خویش و جهت حمایت و قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، اقدام به تهیه و توزیع بسته های غذایی جهت اهدا به بهیاران و پرسنل خدماتی بیمارستان شهید صدوقی یزد که به عنوان بیمارستان ریفرال رسیدگی به مبتلایان به ویروس کرونا معرفی گردیده است، اقدام نمود.

صیدنبی حیدریان هدف بانک مسکن استان یزد از این اقدام را حمایت از پرسنل زحمتکش خدماتی بخش مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا که از شروع شیوع ویروس در استان به صورت تمام وقت در بخش قرنطینه بیمارستان حضور داشته و امکان خروج از بیمارستان را ندارند، اعلام نمود.

وی ضمن اشاره به اینکه این اقدامات کوچکترین گام برای جبران زحمات مدافعان سلامت است، ابراز امیدواری کرد در سایه مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و تلاش و همکاری سایر دستگاه های اجرایی مربوطه و البته همدلی و وحدت شهروندان از این بحران عبور خواهیم کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000