مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام کرد:

اعلام ساعت کاری بانک از نهم فروردین لغایت ۲۱ ام فروردین ۹۹

یک سوم شعب بانک مسکن از شنبه تا پنجشنبه مورخ 1399/01/09 لغایت 1399/01/21 از ساعت 8:30 تا 12:30 آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

مسعود ایزدی در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، درباره ساعت کاری شعب بانک مسکن گفت:با توجه به موافقت شورای هماهنگی بانک ها و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مقرر شد تا پایان روز بیستم فرودین ماه سال 99 یک سوم شعب بانک مسکن به مشتریان خدمت رسانی کنند.

بر این اساس مقرر شد از روز شنبه مورخ 1399/01/09 لغایت روز پنج شنبه مورخ 1399/01/21 یک سوم از شعب بانک مسکن از ساعت 8:30 تا 12:30 آماده خدمت رسانی به مشتریان خود باشند.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با تاکید بر استفاده ازخدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن اظهار داشت: این خدمات بانکداری، طیف وسیعی از امور بانکی را شامل می شود و در روزهای اینچنینی باعث کاهش مراودات بانکی به شعب خواهد شد و مشتریان سعی کنند کارهای بانکی خود را با بهره گیری از خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن به حداقل برسانند.

مسعود ایزدی با اشاره به راه اندازی همراه بانک جدید بانک مسکن و با قابلیت های متنوع آن عنوان کرد:با عنایت به شرایط بوجود آمده و به منظور پیشگیری از مراجعه مشتریان به شعب برای اخذ نام کاربری و رمز عبور همراه‌بانک جدید، پیشخوان اینترنتی به آدرس https://ecounter.bank-maskan.ir به منظور ساخت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید مسکن، نیز فراهم شده است ومشتریان بانک مسکن می توانند برای بهره برداری از این امکان جدید در راستای رفع نیاز به مراجعه به شعب جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید بانک مسکن به سایت بانک مسکن مراجعه کنند.

ایزدی همچنین با اشاره به آخرین اقدام این بانک که همان دریافت درخواست تسهیلات و تشکیل پرونده به صورت غیرحضوری از طریق پرتال بانک مسکن می باشد اذعان داشت: بانک مسکن به عنوان یکی از اعضای شبکه بزرگ بانکی کشور با تمام توان و امکانات خود در تلاش است از طریق ایجاد امکان برای انجام عمده فعالیت های مربوط به مشتریان در بستر وب،نیاز به مراجعه مشتریان به شعب برای انجام امور بانکی را به حداقل برساند واین موضوع به خصوص در شرایط فعلی به منظور کاستن از حجم تردد در شهر به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000