تأمین اعتبار لازم برای ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهدای بانک مسکن در خراسان شمالی

مدیر شعب خراسان شمالی از تأمین اعتبار برای ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهدای بانک مسکن در یکی از روستاهای محروم شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در حاشیه جلسه مشترک مدیر شعب بانک مسکن در استان خراسان شمالی با امین فلاح کوشکی مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان دیدار کرد؛ ناصری مدیر شعب خراسان شمالی از تأمین اعتبار لازم برای ساخت مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن در یکی از روستاهای محروم شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی خبر داد.

در این جلسه مشترک که با هدف بررسی نحوه همکاری فی مابین، اجرای پروژه و انعقاد تفاهم نامه مشترک برگزار شده بود، ناصری بر لزوم همکاری های بیشتر بانک مسکن و اداره کل نوسازی مدارس تاکید کرد و تجربیات بانک مسکن در بکارگیری تکنولوژی جدید و فناوری های نوین در صنعت ساختمان را بسیار ارزشمند دانست و استفاده از فناوری نوین در ساختمان های جدیدالاحداث را با توجه به مقاومت بالای سازه و افزایش عمر مفید ساختمان و همچنین کاهش مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه دانست .

وی در ادامه با معرفی محصولات و تسهیلات ویژه بانک مسکن به سازندگان دارای پروانه حرفه ای سازی ، سقف تسهیلات قابل پرداخت به اینگونه افراد را در استان یک میلیارد و 400میلیون ریال برای هر واحد اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه منجر به معرفی و بهره گیری بیشتر پیمانکاران و مهندسین طرف قرار داد از محصولات ، خدمات و تسهیلات بانک مسکن گردد.

ناصری امکان صدور ضمانتنامه در شعب بانک مسکن را یکی دیگر از زمینه همکاری های آتی با اداره کل نوسازی مدارس عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد در پی امضا تفاهم نامه همکاری برای احداث مدرسه شهدای بانک مسکن، همکاری ها در زمینه های مختلف ادامه دار و گسترده تر دنبال شود.

امین فلاح کوشکی مدیرکل نوسازی مدارس نیز در این گفتگو اقدام بانک در احداث مدرسه شهدای بانک مسکن در مناطق محروم کشور را بسیار با ارزش دانست و از آن بعنوان یک الگوی عملی در ترویج فرهنگ مدرسه سازی و کمک به محرومان یاد کرد. وی در ادامه، ارتقا، کیفیت آموزش در مناطق محروم را پیامد این اقدام دانست.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش زمینه های همکاری با بانک مسکن را بسیار گسترده و اهداف هر دو سازمان را در یک راستا دانست و ایجاد زمینه برای تعاملات بیشتر را خواستار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000